کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیشنهاد 67 میلیون پوندی چلسی برای موراتا

باشگاه چلسی در حال ارائه کردن مبلغ 67 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن آلوارو موراتا است.  
باشگاه چلسی در حال آماده کردن پیشنهاد سوم خود برای به خدمت گرفتن آلوارو موراتا است و با گزارشاتی که از باشگاه به بیرون درز کرده است به نظر می رسد رقم این پیشنهاد 67 میلیون پوند است و آن ها می خواهند به هر نحوی او را به استمفورد بریج بیاورند.

ترکیب آنتونیو کونته در چلسی با خرید میچی باتشوایی بسیار تقویت شده است اما ظاهرا او تمایل دارد موراتای با استعداد را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

اما با این وجود سخت به نظر می رسد که این بازیکن به باشگاهی دیگر انتقال یابد چرا که او به تازگی عنوان کرده بود:

این باورنکردنی است که دوباره در رئال مادرید هستم. رویایی است که به واقعیت تبدیل شده و من برای انجام اولین دیدار نمی توانم صبر کنم. زیدان سخت کار می کند. من دو فصل عالی را در یوونتوس سپری کردم و تجربه زیادی در آن به دست آوردم و همواره سپاس گزارم چرا که بدون آن تجربه ها شاید الان اینجا نبودم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد