کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتیچ: آماده رقابت با کانته هستم؛ باتشوایی مهاجم خوبی است

هافبک تنومند آبی پوشان لندنی باید بر سر حفظ جایگاهش با انگولو کانته بجنگد اما وی می گوید که هراسی از این بابت ندارد. 

 

نمانیا ماتیچ هافبک صربستانی باشگاه چلسی می گوید که بدون کمترین ترسی، آماده رقابت با انگولو کانته برای بازی کردن در خط میانی است. چلسی هفته قبل، در ازای چیزی حدود 30 میلیون پوند، کانته را از لسترسیتی جذب کرد.


به گزارش وب سایت گل، ماتیچ برای حاضر بودن در ترکیب ثابت تیم آنتونیو کونته بایستی با هافبک فرانسوی و تازه وارد چلسی رقابت کند ولی او می گوید که آماده این رقابت است و از رو به رو شدن با کانته 25 ساله، کسی که نقشی پر رنگ در قهرمانی تاریخی لسترسیتی داشت، مشکلی ندارد.


مطمئنم 100 هزار بازیکن وجود دارند که دوست دارند برای چلسی بازی کنند، پس رقابت همیشه پابرجاست. کل زندگی یک مبارزه است و بنابراین هر بازیکنی آماده چنین رقابتی است. بله، (در اختیار داشتن وی خوب است)‌، او بازیکنی خوب است و مطمئنم که وی کیفیت فراوانی را برای تیم به ارمغان خواهد آورد و همیشه در باشگاه مان به روی همه بازیکنان خوب باز است. او بازیکن خوبی است و بازی کردن برابر وی (در فصل گذشته) سخت بود و من از آمدم او به چلسی خیلی خوشحالم.



ماتیچ همچنین در مورد خرید بلژیکی، 22 ساله و 33 میلیون پوندی چلسی یعنی میچی باتشوایی که از المپیک مارسی راه استمفوردبریج را در پیش گرفت، گفت:


مشخص است که او بازیکنی با کیفیت است و به او نیز خوشامد می گویم چون او بازیکنی عالی است. امیدوارم او کیفیت را برای تیم مان به ارمغان بیاورد. آن ها در پی ارتقا پیدا کردن کار ما هستند و این همان چیزی است که باید باشد. بله، او مهاجم خوبی است و به همین دلیل چلسی او را خریداری کرده و من اطمینان دارم که او کیفیت را به تیم مان اضافه خواهد کرد و گل های زیادی برای ما به ثمر خواهد رساند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد