کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان: فصل 17-2016، سخت ترین فصل تاریخ رقابت های لیگ برتر خواهد بود

با حضور ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در فصل آتی رقابت های لیگ برتر، بال برزیلی چلسی انتظار دارد که کار تیمش برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر سخت باشد. 

 

ویلیان هافبک 27 ساله چلسی انتظار دارد که فصل 17-2016 لیگ برتر انگلیس، سخت ترین دوره برگزاری این رقابت ها باشد. پس از این که فصل گذشته چلسی نتوانست از عنوان قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر دفاع کند، حال آبی پوشان لندنی آماده اند تا همراه با آنتونیو کونته بار دیگر به جمع مدعیان این رقابت ها راه پیدا کنند.


به گزارش فور فور تو، در این راه نباید تیم های منچستری را نیز فراموش کرد؛ جایی که شیاطین سرخ با ورود ژوزه مورینیو و سیتیزن ها با روی کار آمدن پپ گواردیولا امید فراوانی به موفقیت در فصل آینده دارند. مدافع عنوان قهرمانی "لسترسیتی"، آرسنال، تاتنهام و لیورپول نیز انتظار دارند تا در نیمه بالایی جدول کار را به پایان برسانند و به همین خاطر، ویلیان انتظار دشوارترین فصل ممکن را دارد.


فکر می کنم این فصل سخت ترین فصل تاریخ باشد چون مربیان (مدعی) زیادی در آن حاضر هستند. مورینیو، گواردیولا، کونته و غیره. معتقدم کار برای همه سخت خواهد بود.  ولی ما تیم عالی ای داریم و باید این را در زمین نشان دهیم.

ویلیان که در همین ماه قراردادش را برای چلسی تا 4 سال دیگر تمدید کرده است، از ادامه کار در استمفوردبریج خوشحال است.


از امضای قراردادی جدید با چلسی واقعا خوشحالم هستم. حال برای همیشه در چلسی هستم.

میچی باتشوایی و انگولو کانته نخستین خریدهای چلسی زیر نظر کونته بودند و ویلیانِ برزیلی انتظار دارد که این بازیکنان بخت موفقیت چلسی را افزایش دهند.


یقینا آن ها کیفیت فراوانی را برای تیم به ارمغان می آورند. آن ها آماده اند که به ما کمک کنند و من فکر می کنم _اگر خرید های جدیدی از راه برسند_ آن ها نیز به ما کمک خواهند کرد.  


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد