کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:وردربرمن 2 - 4 چلسی/نظریات خود را در مورد نتیجه بازی با ما شریک سازید

چلسی توانست در خانه وردربرمن این تیم را با نتیجه 4-2 شکست دهد.   
چلسی در آخرین دیدار پیش فصل خود در آلمان به مصاف وردربرمن رفت و با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید.

ترکیب دو تیم؛

چلسی :

تیبو کورتوا - جان تری - گری کیهیل - برانیسلاو ایوانوویچ - ویلیان - سزار آزپلیکوئتا - نمانیا ماتیچ - ادن هازارد - اسکار - دیگو کاستا - انگولو کانته

وردربرمن:

فلیکس ویدوالد - نیکلاس مویساندر - لئون گوارا - یانک اشترنبرگ - لوکا کالدیرولا - کلمنس فریتس - سامبو یاتاباره - زلاتکو یونوزوویچ - فین بارتلز - مکس کروزه - کلودیو پیزارو


گزارش بازی:

چلسی بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در همان دقیقه هفتم مسابقه بر روزی یک ضربه کرنر که کوتاه زده شد، ادن هازاردبا حرکت به عمق توانست چلسی را 1-0 پیش بیاندازد. طولی نکشید که گل دوم چلسی نیز زده شد. اسکار برزیلی با حرکت یک و دو با دیگو کاستا خود را در موقعیت گلزنی قرارداد و با ضربه ای دقیق چلسی را 2-0 پیش انداخت. این سومین گل اسکار پس از دو گلی بود که در دیدار پیش به میلان زده بود. پس از آن وردربرمن چندبار حملات پراکنده ای را انجام داد که به نتیجه نرسید و یا با واکنش کورتوا مواجه شد.

در دقیقه 33 نمانیا ماتیچ بر روی یانوزوویچ مرتکب خطا شد و کلودیو پیزارو از روی نقطه پنالتی نتیجه را 2-1 کرد. در دقیقه 45 دیگو کاستا باز هم برای آبی ها گلزنی کرد تا دیدار 3-1 ادامه پیدا کند. پاس گل زیبای هازارد به کاستا رسید و او نیز در موقعیتی تک به تک کار را تمام کرد.

در دقیقه 65 آلمانی ها به بازی برگشتند. لنارد تای برای وردربرمن گلزنی کرد تا بازی 3-2 شود. بازی با حملات دوتیم دنبال شد اما درخشش دروازه بان ها باعث شد دروازه ها بسته بماند تا در دقیقه 90 مسابقه پدرو رودریگز با پاس گل باتشوایی گل چهارم چلسی را به ثمر رساند تا بازی 4-2 به پایان برسد.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد