تمایل زیاد مدافع ناپولی برای پیوستن به چلسی

کولیبالی مورد نظر باشگاه چلسی قرار دارد.

  

بعد از ناکامی در جذب چند مدافع موردنظر کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی، کولیبالی مدافع ناپولی را در صدر فهرست خرید خود برای تقویت خط دفاع قرار داده است، اما جذب وی برای چلسی آسان نیست چرا که ناپولی قصد حفظ وی را دارد.


اما کولیبالی مدافع فرانسوی ناپولی در تازه ترین گفتگویش با اکیپ، از پیوستن به چلسی استقبال کرده است، او در مورد شرایط در ناپل می گوید:


فصل خوبی را گذراندم و از تمدید ۵ ساله قراردادم با ناپولی استقبال می کنم، ولی پیشنهاداتی هم روی میز دارم. هنوز بحثی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است و اگر همین روند ادامه یابد، به ناچار باید برای انتقال به تیم دیگری، مذاکراتم را آغاز کنم. البته من صحبتی با هیچ کس نداشته ام. با کونته نیز در مورد پیوستن به چلسی حرف نزده ام. بازی در انگلیس را دوست دارم ولی از حضور در ایتالیا هم خوشحالم و امیدوار به تمدید هستم.


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد