کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رانیری: کونته در چلسی موفق خواهد بود

http://s3.img7.ir/p2FEw.jpg

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است که آنتونیو کونته، هموطن او در تیم چلسی موفق به کسب افتخارات زیادی روی نیمکت این تیم خواهد شد. 

 
دو تیم چلسی و لسترسیتی در چارچوب رقابتهای جام حذفی انگلیس به مصاف هم خواهند رفت تا این دو مربی ایتالیایی برای اولین بار در انگلیس با هم روبرو شوند.

رانیری گفت: "من معتقدم که کونته عملکرد خوبی در چلسی خواهد داشت و می تواند جام های زیادی را تصاحب کند زیرا او ذاتا شخصیت برنده ای دارد".

رانیری همچنین در مورد ترکیب تیمش و استفاده از چند بازیکن جوان در ترکیب مثل روبرت زیلر به جای کسپر اشمایکل گفت: "از کار کردن با بازیکنان جوان خیلی لذت می برم و معتقدم آنها احتیاج به تجربه اندوزی دارند. من فکر می کنم بازی کردن در برابر چلسی تجربه بسیار خوبی برای روبرت زیلر خواهد بود و در دیدار هفته آینده با برنلی نیز من قصد دارم از او استفاده کنم. البته کسپر اشمایکل نیز مشکلی ندارد و در دیدار برابر منچستریونایتد حاضر خواهد بود".


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد