کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: نام خانوادگی بازیکنان برای من اهمیتی ندارد؛ می خواهم کسی که سزاوار حضور در میدان است انتخاب شود

سرمربی ایتالیایی آبی ها پس از کسب پیروزی برابر تیم لستر سیتی در چارچوب رقابت های لیگ کاپ، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.
  تیم چلسی، شب گذشته، در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ کاپ، در ورزشگاه کینگ پاور، به مصاف تیم لستر سیتی رفته است. مردان آنتونیو کونته، در ابتدای بازی بازهم در قلب دفاع خود، تمرکز کافی نداشته اند و همین موضوع موجب شد تا مهاجم ژاپنی روباه ها، یعنی اوکازاکی، موفق شود دو گل در دقایق 17 و 37 وارد دروازه بگوویچ کند. در ثانیه های تلف شده نیمه اول، گری کیهیل، موفق شد روی کرنر ارسالی سسک فابرگاس، گل اول آبی ها را وارد دروازه تیم لستر سیتی کند، تا شاگردان کونته، با حداقل، اختلاف نیمه اول را به پایان برسانند. در نیمه دوم، سزار آزپیلیکوئتا، بازی زیبای خود را با یک گل بی نظیر تکمیل کرد. در ادامه سسک فابرگاس که در این بازی همه کار به جز گل زنی انجام داده بود، موفق شد با دو گل در وقت های تلف شده، تیم چلسی را پیروز این میدان کند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته، سکاندار آبی ها پس از پیروزی برابر تیم لستر سیتی اظهار کرد:

این، یک بازی کاملا انگلیسی بود. باورنکردنی است که در سی دقیقه اول با دو گل بازنده بازی باشید ولی در انتها، با 4 گل به دور بعد صعود کنید. اگر از من سوال کنید آیا از نتیجه بازی راضی هستید؟ می گویم به خاطر گل هایی که دریافت کرده ایم، خوشحال و راضی نیستم؛ اما من یک واکنش بزرگ از بازیکنان دیده ام، چراکه آنها با عزم و اراده دیدنی، موفق شدند پس از یک شکست در لیگ، نتیجه بازی را کاملا به نفع خود، تغییر دهند و این موضوع مهمی است. ما توانایی بهبود شرایط تیم را داریم و می دانیم که قدرت تکرار این عملکرد را هم خواهیم داشت. تنها راهی که می دانم باید انجام دهم کار و کار است. ما باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم. من برای همین کار اینجا هستم و با تمام قدرت این کار را انجام خواهم داد.
سسک فابرگاس، عملکرد درخشانی در مقابل روباه ها از خود به نمایش گذاشته است، کونته در مورد او گفت:

من برای سسک خوشحال هستم. او یک بازی بسیار خوب را از خود به نمایش گذاشته است. او توانست خود را به من اثبات کند. او در تمرینات بسیار منظم و با برنامه کار کرده و در این بازی نتیجه زحماتش را به من نشان داده است. من از او کاملا راضی هستم. این راه درست است؛ می خواهم بازیکنان در تیم رقابت خوبی ایجاد کنند و در طی جلسات تمرینی، به من فرصت دهند برای مسابقات آتی انتخاب بیشتری برای تیم اصلی داشته باشم.
از کونته راجع به احتمال حضور سسک در دیدار برابر آرسنال سوال شد و او پاسخ داد:

سه روز برای این دیدار زمان خواهیم داشت و بازیکنان این فرصت را دارند که در تمرینات، خودی نشان دهند و من را برای استفاده از آنها در ترکیب اصلی متقاعد کنند. من به دنبال کسب پیروزی هستم. انتخاب های من باید کلید پیروزی تیم باشند. نام خانوادگی آنها برای من اهمیتی ندارد؛ مهم ترین مسئله این است، اگر بازیکنی در ترکیب قرار می گیرد، به من نشان دهد انتخاب او اشتباه نبوده است.
ناتانیل چالوبا، اولین بازی خود را با پیراهن آبی ها انجام داده است. کونته در مورد او افزود:

من امروز از عملکرد چالوبا راضی هستم.  او اولین بازی خود را انجام داده است.  او دست پرورده آکادمی است و من برای او بسیار خوشحال هستم. می خواهم کسی که سزاوار حضور در ترکیب است واقعا انتخاب شود.

طرفداری
نظرات 2 + ارسال نظر
rezaa چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 19:03

کلا اگه کریس رونالدو و مسی هم به چلسی بیان باید نیمکت نشین اسکار باشن!!! من نمی دونم این اسکار چی داره که همیشه هر مربی که میاد چلسی، فیکس میشه!!!

کاظم چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 13:02

نمیدونم دیگه باید فابرگاس چه کار کنه که جای اسکار رو بگیره؟
کاملا ریتم بازی چلسی عوض شد. 120 دقیقه هم کم نیاورد اصلا.
به خدا اگه بازی بعدی اسکار رو بزاره خودمو می کشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد