کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کانته: پیروزی تیم مهمتر از گلزنی من است؛ از سیستم جدید راضی هستم

کانته از بازی مقابل تیم سابق خود می گوید. 

 

انگولو کانته هافبک تیم چلسی از سیستم جدید این تیم راضی است و معتقد است این تیم با این سیستم بهتر از پیش عمل می کند


در جریان دیدار دو تیم چلسی و لستر سیتی انگولو کانته که تابستان از لستر راهی چلسی شد مقابل تیم سابق خود قرار گرفت عملکردی خوب نیز از خود به جای گذاشت به نحوی که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز برگزیده شد.


او در مصاحبه با وب سایت رسمی چلسی در این خصوص گفت:


انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین برای من بسیار خوب است اما پیروزی تیم و عملکرد خوبمان از هر چیزی مهم تر است. من فصل خاصی را با لستر سپری کردم و این یک بازی منحصر به فرد برای من بود. پیش از بازی با هم تیمی های سابقم صحبت کردم اما اکنون من بازیکن چلسی هستم و می خواهم به تیمم برای رسیدن به سه امتیاز کمک کنم. ما به این برد نیاز داشتیم اما زدن سه گل وافعا عالی بود به بیشتر شدن اعتماد به نفس ما کمک کرد.

کانته در خصوص شانس گلزنی به تیم سابقش نیز گفت:


من شانس داشتم اما وس مورگان اجازه نداد توپ وارد دروازه شود. خیلی نزدیک بود. شاید در بازی بعد گل زدم. این مایه شرمساری است اما باز هم می گویم پیروزی تیم از هر چیزی مهم تر است. 

کانته در خصوص سیستم جدید چلسی نیز گفت:


سیستم جدید بسیار خوب است. ما گل نمی خوریم و خطرهای کمتری نیز روی دروازه ما ایجاد می شود. به شخصه از این سیستم راضی هستم. وظیفه من به عنوان هافک دفاعی قطع حملات حریف است اما در دو بازی اخیر کمی متفاوت تر بوده است و در حملات نیز کمی بیشتر حضور داشته ام. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد