کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به چلسی آمده ام

داوید لوئیز می گوید که علاقه او به کسب عنوان قهرمانی لیگ انگلستان، دلیل اصلی بازگشت او به تیم چلسی است.  
 به گزارش soccerway این مدافع برزیلی که دو فصل در تیم پاریسن ژرمن حضور داشت، در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی به تیم سابق خود بازگشت. در اولین دوره حضور لوئیز در چلسی، آنها موفق شدند در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام حذفی قهرمان شوند. اکنون لوئیز امیدوار است که بتواند قهرمانی در لیگ انگلیس را نیز تجربه کند.

لوئیز در مصاحبه خود گفت:

برای چلسی دلتنگ شده بودم. در این تیم بسیار خوشحال بودم. در پاریس نیز راضی بودم و چند قهرمانی بدست آوردیم. دوران بسیار خوبی را در آنجا سپری می کردم، اما خودم را می شناسم و دوست دارم در زندگی چالش های زیادی را تجربه کنم. یکی از دلایل بازگشتم به چلسی این است که سابقه بازی در لیگ انگلیس را داشتم اما نتوانستم قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنم. این مسئله یکی از اهداف من در زندگی است.
در ادامه لوئیز درباره هم تیمی خود دیگو کوستا گفت:

من کوستا را خیلی دوست دارم. او تا انتها برای تیمش می جنگد و هرگز تسلیم نمی شود. او اکنون در یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کند، در بزرگترین استادیوم ها به میدان می رود و یکی از بهترین مهاجمان جهان است. اما فراموش نمی کند که در تیم های دسته دوم و سوم لیگ حضور داشت و در استادیوم های کوچک بازی می کرد. او مصدومیت ها و رقابت های زیادی را در این مدت تجربه کرده است. او هرگز فراموش نمی کند که از کجا به این سطح رسیده است. چنین بازیکنانی را دوست دارم، زیرا آنها واقعا می خواهند برای موفقیت تلاش کنند. شیوه بازی او را دوست دارم و خوشحالم که در کنار وی بازی می کنم، زیرا بازی در برابر او واقعا سخت است. دیگو بازی را برای مدافعان تیم حریف بسیار سخت می کند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد