کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویالی: کونته چلسی را به صدر جدول لیگ برتر می رساند؛ بهتر است چلسی با سه مدافع بازی کند

جانلوکا ویالی معتقد است هم بازی سابقش در یوونتوس، چلسی را به صدر جدول انگلستان خواهد رساند.  
جانلوکا ویالی که سابقه بازی در هر دو تیم چلسی و یوونتوس را در کارنامه دارد، در دوران حضورش در یوونتوس با آنتونیو کونته هم بازی بود. وی همچنین در مقطعی مربیگری چلسی را به عهده داشت. ویالی در گفتگو با وبسایت باشگاه چلسی گفت:

برای یک مربی کار بسیار سختی است که بازیکنانی با این استعداد را مدیریت کند و آنها را قانع کند که در زمانی که صاحب توپ نیستند به سختی تلاش کنند و بدوند. شما در صورتی در چنین تیمی موفق خواهید بود که از نظر دفاعی روان کار کنید. کونته خط دفاع چلسی را به سه دفاعه تبدیل کرده و حالا این تیم روان تر بازی می کند و گل های کمتری دریافت می کند. بنابراین، سایر موفقیت ها در پس آن، خواهند رسید.
من از توانایی آنتونیو شگفت زده شده ام. در دو یا سه هفته، او توانسته تمام تیم را با تفکراتش همراه کند و چلسی مطابق تفکرات او بازی می کند. از بازی آنها کاملا لذت بردم. این تغییر سیستم اساسی بود. آنها هنوز در حال پیشرفت هستند. می توانید ببینید که آنها بی نقص نیستند اما فکر می کنم این همان راهی است که آنها باید بروند.  آنتونیو، چلسی را به جایی که باید باشد، می رساند و آنجا صدرجدول لیگ برتر است. 
ویالی همچنین در مورد کانته و کاستا، دو ستاره چلسی گفت:

کاستا هنوز یک بازیکن جنگنده است. اما حالا او بیشتر تمرکز دارد و می داند باید گل بزند و تیمش را به پیروزی برساند. فکر می کنم آنتونیو او را خیلی دوست دارد و دیگو کاستا احساس می کند، مربی به توانایی اش ایمان دارد و این خیلی مهم است. زمانی که بدانید مربی به شما اعتقاد دارد، بازی شما بسیار پیشرفت می کند.
کانته به تیم تعادل خاصی می بخشد و بسیار خوب کار می کند. او نقاط زیادی از زمین را پوشش می دهد. او این کارهای ساده را به خوبی انجام می دهد. با این حال، او نشان داده توانایی رو به جلو حرکت کردن و حتی گل زدن هم دارد. 
زمانی که با سه مدافع بازی می کنید، هافبک دفاعی، کار راحت تری نسبت به چهار مدافع، دارد و حالا کانته می تواند با آزادی بیشتری رو به جلو نیز حرکت کند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد