کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: ماه بعد، دوباره با همین جایزه شما را می بینم

ستاره بلژیکی از کسانی که برای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره به او رای دادند، تشکر کرده است. 

 

 ادن هازارد، بهترین بازیکن لیگ برتر در ماه اکتبر لقب گرفت. ستاره بلژیکی در این باره به وب سایت لیگ برتر گفت:

از اینکه به من رای دادید تشکر می کنم. ماه دیگر برای همین جایزه، دوباره شما را خواهم دید. خیلی خوب است اما در نهایت، مهم ترین چیز، بردنِ فصل است. بدون هم تیمی هایم، من هیچ چیز نیستم. این ماه، عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم به همین روند ادامه دهیم. 

ادن ادامه می دهد:

مردم می گفتند زیاد شوت نمی زنم. حالا تلاش می کنم این کار را انجام دهم و هر وقت که در زمین هستم، گل بزنم. قبلا به این فکر می کردم که آخرین پاس تبدیل به پاس گل شود اما حالا خودم می توانم گل بزنم.  


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد