کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گواردیولا: ما به داور نباختیم و تصمیمات داور صحیح بود؛ معذرت می خواهم

گواردیولا به خاطر حرکات زشت در بازی و باخت عذرخواهی می کند. 

 

 پپ گواردیولا پس از باخت مقابل چلسی در دیدار حساس در ورزشگاه اتحاد، از هواداران عذر خواست. سیتیزن ها هم اکنون با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارند و این سنگین ترین شکست گواردیولا در خانه، از زمان پیوستنش به این تیم محسوب می شود. در این دیدار خشن، آگوئرو و فرناندینیو از زمین بازی اخراج شدند و مهاجم آرژانتینی از چهار بازی آینده تیمش محروم شد.  گواردیولا در مصاحبه پس از بازی گفت:


خیلی زشت بود، عذرخواهی می کنم. لوئیز با آگوئرو تماس داشت اما عمدی نبود. شاید مشکل من است و من باید بعضی چیزها را در اینجا یاد بگیرم اما اگر داور می گوید کارت قرمز، پس کارت قرمز صحیح است

فرناندینیو به نظر بیش از حد عصبانی شده بود و مدام در حال هل دادن فابرگاس بود اما گواردیولا می گوید او سعی داشته از هم تیمی اش محافظت کند.


فرناندینیو برای محافظت از نولیتو رفت چون نولیتو در شرایط بدی بود.

سیتی با گل به خودی کیهیل پیش افتاد و سپس شوت دی بروین در موقعیت نزدیک به تیر دروازه برخورد کرد. سیتی شانس این را داشت تا پیش افتد


ما به خاطر داور نباختیم، ما باختیم چون موقعیت های زیادی از دست دادیم. این مشکلی است که کل فصل داشته ایم. گلزنی برای ما سخت شده است اما به راحتی گل می خوریم و این داستان ادامه دارد. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد