کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تاریخ سازی مارکوس آلونسو؛ پانزدهین برد پیاپی در لیگ برتر؟

اگر چلسی فردا مقابل کریستال پالاس پیروز شود، مارکوس آلونسو پانزدهین پیروزی متوالی اش را تجربه خواهد کرد و این باعث می شود او از این نظر در کنار نیکی بات و گری نویل در رده سوم در تاریخ لیگ انگلستان باشد.  
مارکوس آلونسو 25 ساله، مدافع چپ اسپانیایی این فصل چلسی، بین سال های 1999 تا 2008 در آکادمی رئال مادرید حضور داشت. وی بین سال های 2008 تا 2010 در تیم بی رئال مادرید بازی کرد و در سال 2010 نیز به تیم اصلی راه یافت اما تنها در یک بازی برای لوس بلانکوس به میدان رفت. در سال 2010 به بولتون انگلستان منتقل شد و تا سال 2013 در عضویت این باشگاه بود تا آنکه به فیورنتینای ایتالیا پیوست. وی همچنین در سال 2014 در مقطعی به صورت قرضی در ساندرلند حضور داشت و سپس دوباره به ایتالیا رفت.

تابستان اخیر آنتونیو کونته که علاقه زیادی به بازی آلونسو دارد، او را به چلسی برد و در این فصل بازی های خوبی در ترکیب این تیم انجام داده است. فهرست زیر شامل بازیکنانی است که بیشترین پیروزی متوالی را در لیگ برتر انگلستان تجربه کرده اند و بازی هایی که در آمار ثبت می شود، بازیکن باید حتما از ابتدا به میدان رفته باشد.

آلونسو همراه با ساندرلند چهار پیروزی متوالی به دست آورده بود و سپس به فیورنتینا رفته بود. با بازگشت به انگلستان، این بازیکن 10 پیروزی متوالی را نیز همراه با چلسی تجربه کرده است تا در حال حاضر با 14 پیروزی متوالی در رده پنجم بهترین های تاریخ لیگ برتر از این نظر قرار بگیرد. آرین روبن، وینگر سابق چلسی با 20 پیروزی متوالی در صدر این فهرست قرار دارد.

به گزارش دیلی میل، اگر آلونسو بتواند فردا با چلسی پیروز شود، به رکورد گری نویل و نیکی بات با 15 پیروزی متوالی خواهد رسید و پیروزی مقابل کریستال پالاس و پس از آن، بورنموث او را به رکورد 16 پیروزی متوالی پارک جی سونگ کره ای همراه منچستریونایتد می رساند. در حال حاضر آلونسو با پیروزی مقابل ساندرلند در هفته گذشته، در این فهرست بالاتر از بزرگانی مانند پل اسکولز و پت ویرا قرار گرفته است. 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد