کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:کریستال پالاس ۰ - ۱ چلسی؛ کونته حتی شلخته هم درو نمی کند

سلهرست پارک مه آلود، دیگو کوستا همان کوستا. ۱۳ شوت تنها یک گل!  
در صبح مه آلود لندن و در روزی که شاگردان آنتونیو کونته موقعیت زیاد خراب کردند، در نهایت صدرنشین لیگ برتر به تنها گلی که به زیبایی توسط دیگو کوستا به ثمر رسید دل خوش کرد و به خانه بازگشت.

بازی تحت تاثیر شرایط جوی آغاز شد و در دقایق ابتدایی بازی، مشکلات زیاد بود. با این حال چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و سعی می کرد موقعیت خلق کند. اولین موقعیت مهم بازی در دقیقه ۱۷ و با ضربه آزاد لوییز به وجود اومد که توپ وی با برخورد به بازیکن حریف به کرنر رفت. در دقیقه ۲۰، میزبان موقعیت خوبی پیدا کرد اما پانچئون پاس عرضی رسیده را با اختلاف به بیرون زد.

در دقیقه ۳۷، شوت آزپیلیکوئتا با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه ۳۸ مک آرتور ضربه سری را زد که راه به جایی نبرد. در دقیقه ۳۹، ضربه آزاد بدست آمده را پانچئون با اختلاف کم به بالای دروازه زد. در دقیقه ۴۳، هازارد، آزپیلیکوئتا را صاحب توپ کرد. مدافع جلو کشیده با سانتری بلند، دیگو کوستا را وادار به زدن ضربه سری کرد که هنسی توان مقابله به آن را نداشت! گل اول برای چلسی!


شاگردان پاردیو که به هیچ وجه نمی خواستند در خانه خود امتیاز از دست دهند، نیمه دوم را بهتر آغاز کردند. در دقیقه ۴۶، ضربه کابای را کورتوا به راحتی در اختیار گرفت. در دقیقه ۴۹، شوت کانته را هنسی به سختی گرفت. با اینکه کریستال توانست توپ را در اختیار بگیرد اما این چلسی بود که موقعیت های بازی را خلق می کرد.

در دقیقه ۶۵، فرار فابرگاس و پاس وی را کوستا نتوانست به گل تبدیل کند. در دقیقه ۶۶، فرار موزس و سانتر وی به آلونسو رسید و شوت سهمگین این بازیکن را هنسی به کرنر فرستاد. در دقیقه ۶۸، پاس هازارد فابرگاس را در موقعیت مستقیم با دروازه بان قرار داد اما شوت نه چندان محکم وی به نتیجه نرسید. در دقیقه ۷۰، حرکت بنتکه به موقعیت جدی تبدیل نشد. در دقیقه ۷۱، حرکت هازارد و پاس موزس به کانته با شوت مورب وی همراه بود اما هنسی توپ را از خط دروازه بیرون کشید. در دقیقه ۷۳، شوت از راه دور آلونسو را هنسی به سمت دیگر برگرداند. 

در دقیقه ۸۳، ضربه آزاد آلونسو با برخورد به زیر طاق دروازه میزبان، به بیرون آمد تا چلسیِ بدشانس تنها با یک گل از سد رقیب بگذرد.

ترکیب دو تیم:


آمار بازی:

منبع: طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد