کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتیچ: چند تیم در تلاش هستند تا صدر جدول را از ما بگیرند

نمانیا ماتیچ بر این باور است چلسی همچنان می تواند بهتر شود. 

 

نمانیا ماتیچ هافبک صرب تیم چلسی بر این باور است هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و رقبای زیادی در راه کسب عنوان قهرمانی وجود دارد.


روز گذشته تیم فوتبال چلسی با شکست کریستال پالاس به یازدهمین برد متوالی خود رسید. با این حال ماتیچ معتقد است راه طولانی تا کسب عنوان قهرمانی باقی است.


این بازیکن در گفتگو با وب سایت رسمی چلسی گفت:


به خاطر فرم حال حاضر تیم بسیار خوشحال هستیم. بسیار خوب بازی می کنیم و اعتماد به نفس تیم هم در سطح بالایی است زیرا کسب یازده برد متوالی در لیگی برتر آسان نیست و ما بسیار خوشحال هستیم به خصوص برای این که طی یک هفته اخیر سه بازی انجام داده ایم و موفق شدیم 9 امتیاز کسب کنیم. امیدوار هستم این روند را ادامه بدهیم.

ماتیچ در خصوص دریافت فقط 2 گل در 11 بازی اخیر هم گفت:


این نشان از قدرت تیم دارد و هماهنگی بالای بین بازیکنان را نشان می دهد. در مقابل کریستال پالاس چند موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد شد اما ما همه با هم به تیم کمک کردیم و سعی کردیم ایده های مربی را دنبال کنیم. 

به طور قطع می توانیم در آینده پیشرفت کنیم. کونته نیز به خوبی می داند ما در آینده چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. 

راه زیادی در پیش است. ما فقط نصف مسیر را طی کرده ایم  و هنوز بازی های سخت زیادی داریم و فعلا قهرمان نیستیم. در حال حاضر فقط یکی از تیم هایی هستیم که می تواند قهرمان شود و می دانم که چند تیم هستند که می خواهند صدر جدول را از ما بگیرند. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد