کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: چلسی 4 - 2 استوک سیتی / نظریات خود را با ما شریک سازید

سیزدهمین برد پیاپی، روش به پایان رسیدن نیم فصل توسط آقای کونته.  
طرفداری- چلسی در حالی در آخرین بازی سال ۲۰۱۶ به مصاف استوک سیتی رفت که شاگردان هیوز نهایت تلاششان را کردند لندن را با امتیاز ترک کنند.

میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما استوک سیتی با فشاری که از میانه زمین حریف به چلسی آورد، نمایش قابل تحسینی را از خود نشان داد. با این حال اولین موقعیت مهم بازی در دقیقه ۱۸ اتفاق افتاد که پاس بلند فابرگاس را کوستا به زیبایی مهار کرد و سر توپ زد. شوت محکم وی را گرنت با واکنشی فوق العاده گرفت. در دقیقه ۲۱، سانتر ارسالی را گری کیهیل با ضربه سر به سمت دروازه استوک فرستاد که گرنت از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید.

در دقیقه ۳۳، کوستا سعی کرد دوباره دریبل زدن قبلی را تکرار کند که گرنت این بار جلو آمد توپ را از جلوی پای وی زد. در بازگشت، هازارد تلاش کرد ریباند را گل کند که گرنت به روز درخشانش ادامه داد و توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۳۴، کرنر ارسالی فابرگاس را کیهیل با ضربه سر وارد دروازه کرد تا سرانجام شاگردان کونته به گل برسند.

در دقیقه ۴۰، ضربه آزاد کوستا با اختلاف به بیرون رفت. با شروع نیمه دوم، استوک سیتی در حمله اول چلسی را غافلگیر کرد. توپ ارسالی در شلوغی محوطه جریمه به مارتینز رسید تا بازی به تساوی برسد. در دقیقه ۵۲، حرکت کوستا با واکنش گرنت همراه بود. در دقیقه ۵۷، قرار موزس و پاس وی به داخل محوطه جریمه به هازارد رسید. ستاره بلژیکی توپ را کاشت و ویلیان آن را به گوشه دروازه هدایت کرد.

در دقیقه ۶۳، کوستا قدر فرصت بدست آمده توسط هازارد را ندانست. در دقیقه ۶۳، بر روی یک درگیری مستقیم، پاس بویان به پیتر کراوچ رسید تا این بازیکن از چند قدمی گل دوم استوک را بزند. چلسی دوباره سریع واکنش نشان داد. در دقیقه ۶۴، پاس فابرگاس به ویلیان رسید تا این بازیکن از زاویه سخت، توپ را به زیر طاق دروازه گرانت بچسباند.

در دقیقه ۷۵، فرار هازارد و پاس وی به کوستا در نهایت با هدر رفتن یه موقعیت عالی دیگر همراه بود. در دقیقه ۸۰، کراوچ بر روی سانتر ارسالی فرصت زدن گل سوم را داشت. در برگشت، حرکت انفرادی کوستا باعث شد چلسی به گل چهارم برسد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.


ترکیب دو تیم:


آمار بازی:

چلسی-استوک سیتی-ویلیان

منبع:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 01:21

اصلا وحشتن ناک عالب بودیم دوبار کامبک توسط ویلیان
دیگه برد عادی حال نمی ده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد