کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: تکرار این نتایج آسان نیست؛ برای ویلیان خیلی خوشحالم

سرمربی ایتالیایی چلسی از بازی با استوک سیتی می گوید.  
چلسی پس از سیزدهمین برد پیاپی در لیگ برابر استوک سیتی، حالا به رکورد آرسنال در یک فصل رسیده است. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی این تیم در کنفرانس خبری پس از بازی به اسکای گفت:

بازی بسیار رقابتی ای بود. یک مثال دیگر برای نشان دادن سختی این لیگ! ما با یک تیم واقعا خوب بازی کردیم. مقابله با توپ های ارسالی و بلند استوک سیتی و توپ های برگشتی، خیلی سخت بود. با این حال از اینکه تیم توانست با سبک بازی حریف خودش را تطبیق بدهد خوشحالم.
کونته ادامه داد:

مهم است که امشب سال نو را جشن بگیریم. از فردا باید به بازی با تاتنهام فکر کنیم. در مورد گل اول حریف باید بگویم که بازیکنان در جایگاه درستی بودند اما به نتیجه نرسیدیم، زیرا آفسایدی در کار نبود. بازیکنان نشان دادند که با وجود قرار داشتن در یک روند پیروزی پیاپی، همچنان راضی نیستند و می خواهند بازی ها را ببرند. 
ویلیان؟

برای ویلیان خوشحالم. چه با توپ و چه بدون توپ خیلی خوب بازی کرد. ۲ گل به ثمر رساند و این فوق العاده است. ویلیان لحظات سختی را در زندگی شخصی پشت سر گذاشت و کاملا لایق گل های امروزش بود.  
سرمربی ایتالیایی در پایان گفت:

به نظرم بازیکنان با واکنش های سریعی که به گل های استوک داشتند، شخصیت خوبی از خود نشان دادند. آنها امشب می توانند خوشحال بخوابند. تیم بالانس خوبی پیدا کرده و حالا احتمال بردن بازی ها توسط ما، افزایش یافته است. بردن ۱۶ بازی از ۱۹ بازی، موفقیت بزرگی است و تکرار این اتفاق کار آسانی نیست. سال نوی خوبی داشته باشید. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد