کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بازی با تاتنهام برای هر دو تیم سخت است؛ تری بازیکن مهمی برای ما است

کونته در خصوص شرایط تیمش صحبت کرده است.  
آنتونیو کونته سرمربی چلسی بر این باور است که بازیکنانش انعطاف پذیری بالایی از خود به نمایش می گذارند و می توانند برای پیروز شدن روش های مختلفی را امتحان کنند.

چلسی با هدایت کونته موفق شد با شکست دادن استوک سیتی سیزدهمین برد متوالی خود در فصل جاری را نیز به دست آورد و اکنون به فکر بازی حساس با تاتنهام باشد. با این حال به نظر می رسد کونته از شرایط تیمش رضایت کامل دارد.

این مربی در گفتگو با وب سایت رسمی چلسی گفت:

شما دیدید که بازیکنان ما به خوبی خود را با شرایط وفق دادند. بازی با استوک متفاوت تر از بازی های قبل ما بود زیرا آنها با وجود کرواچ سعی در استفاده از توپ های بلند داشتند و این مساله مهمی برای برای ما بود تا با این موضوع مقابله کنیم. همه توپ های دوم، ضربات آزاد و کرنرها به هدف او ارسال می شد. با این حال شما برای پیروزی باید در تمام دیدارها به خوبی مبارزه کنید و بازی با استوک مثال خوبی برای این مورد بود.
 کونته در خصوص بازی پیش رو با تاتنهام نیز گفت:

بازی با تاتنهام چالش دیگری است. آنها نوع متفاوتی از فوتبال را ارائه می دهند و دوست دارند از عقب زمین بازی سازی کنند و زمانی که حریف توپ را در اختیار دارد فشار و پرس زیادی به حریف وارد می کنند. باید به خوبی برای این دیدار آماده شویم. این مسابقه ای سخت برای ما و آنها خواهدبود.
تاتنهام تیم بزرگی است که فصل پیش می توانست قهرمان لیگ شود. امسال هم آنها تیم قدرتمندی در اختیار دارند. فقط سه روز برای آماده شدن وقت داریم. پیش از این کارهای زیادی انجام داده ایم و اکنون باید در زمان باقی مانده یک روش درست برای این بازی پیدا کنیم. 
کونته در خصوص سهم بزرگ کوستا در موفقیت این فصل چلسی هم گفت:

دیگو و هم تیمی هایش بازی های خوبی انجام می دهند.فراموش نکنید که ما یک تیم هستیم. باید این مضوع را در زمان شکست و موفقیت به یاد داشته باشیم. وقتی مهاجم تیمم گل می زند خوشحال می شوم اما اگر ببینم کیهیل هم گل زده است بیشتر خوشحال می شوم. 
دیگو بازیکن خوبی است. او فرد شادی است و می خواهد این موضوع را نشان دهد. با وجود داشتن چنین بازیکنی فضای مثبتی در تیم خواهید داشت. 
همچنین می خواهم در خصوص جان تری صحبت کنم. زیرا جان برای ما بسیار مهم است حتی زمانی که بازی نمی کند. او در تمرینات و جلسات به ما بسیار کمک و این حمایت او برای تیم بسیار با اهمیت است.  

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد