کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلکینز: کانته به زودی از ما که له له هم بهتر خواهد شد

ری ویلکینز ادعا می کند انگولوکانته بازیکن بهتری از کلود ماکه له له خواهد بود.  
بازیکنان  بسیار اندکی هستند که با وجود جا به جایی در تابستان بتوانند در طول بیش از یک سال عضو بهترین تیم لیگ باشند، ولی انگولو کانته یکی از آن بازیکنان است.

به گزارش 101greatgoals، لسترسیتی نشان داد که کانته نه تنها از علل اصلی موفقیت این تیم در فصل گذشته بود- همچنان که وضعیت ناگوار این تیم تا حد زیادی ناشی از خروج وی است - بلکه این بازیکن باعث بهتر شدن تیم چلسی هم شده است.

افراد زیادی در مورد این مسئله  - و  شباهت های وی با بازیکن سابق چلسی کلود ما که له له - صحبت کرده اند و ویلکینز باور دارد که کانته حتی می تواند از او هم بهتر شود.

ویلکینز در گفتگو با سایت Goal در روز یکشنبه بیان کرد:

 هیچوقت فکر نمی کردم بازیکنی را ببینم که روی دو تیم مختلف در دو سال متوالی چنین تاثیر بزرگی که کانته دارد، داشته باشد. من در ابتدای فصل پیش گفتم که بهتر است آنها (لسترسیتی) محرز یا واردی را بفروشند و کانته را نگه دارند. او در  رقابت قهرمانی آنها بسیار موثر بود. او به چلسی آمده و بسیار درخشان ظاهر شده است. از نظر من در دو سه سال آینده او بازیکن بهتری از کلود ما که له له خواهد شد.  ما که له له در اصل یه هافبک دفاعی بود که همه چیز (حریف) را تخریب می کرد، او تا حدی مثل Rottweiler (سگ نگهبان و پلیس) بود. کانته نیز تا حدی نقش Rottweiler را دارد ولی او همچنین قابلیت پاسکاری و گلزنی را هم داراست. و همچنین انرژی او، انرژی او بی نظیر است.
چلسی فصل پیش مشکلات متعددی داشت و لسترسیتی در آسمان ها سیر می کرد، اما اکنون آبی ها با اقتدار صدرنشین هستند و بخت اول قهرمانی به شمار می روند و قطعا آنتونیو کونته اولین کسی خواهد بود که خواهد گفت  کانته در این صدرنشینی چقدر  مهم بوده است.

با شروع نیم فصل دوم رقابت ها، کانته یکی از گزینه های تصاحب عنوان بازیکن برتر فصل است ولی شاید دیگو کوستا در این باره حرفی برای گفتن داشته باشد!

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد