کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: تری توانایی هایش را نشان داده است؛ اگر موقعیت مناسبی باشد در نقل و انتقالات فعال خواهیم بود

چلسی-جان تری-جام حذفی انگلیس-پیتربرو-فرناندو یورنته-نقل و انتقالات

آنتونیو کونته، بعد از برد چلسی برابر پیتربرو به اظهار نظر در مورد وضعیت تیم پرداخت. 

 

کونته پیش از همه چیز به این نکته اشاره کرد که باشگاه چلسی در مورد کارت قرمزی که تری در بازی برابر پیتربرو دریافت کرد اعتراض خواهد کرد تا این کارت قرمز لغو شود. تری بعد از خطا روی لی آنگول با کارت قرمز داور روبرو شد. 


به گزارش Metro، این اولین بازی تری برای چلسی از ماه نوامبر تا کنون بود و کونته در پایان بازی به ستایش از عملکرد او پرداخت:


از نظر من تری در فصل جاری توانایی های بالایش را به نمایش گذاشته است. او در رختکن بارها به من کمک کرده و نشان داده یک بازیکن بزرگ و ارزشمند است.  

و اما نظر کونته در مورد بازی تیمش در برابر پیتربرو:


من از عملکرد بازیکنانم و نتیجه بازی راضی هستم. ما به مرحله بعد صعود کردیم. در این بازی 9 تغییر داشتیم تا بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده اند در این میدان خودی نشان دهند. امروز نمایش خوبی داشتیم و دوباره نشان دادیم ما یک تیم واقعی هستیم. وقتی با این همه تغییر وارد زمین می شوید سخت است که بازیکنان با همان ایده سابق تیم بازی کنند. 

کونته معتقد است تصمیم داور در مورد اخراج تری "درست نبوده است." هرچند این تصمیم تغییری در -نتیجه ایجاد نکرد و چلسی به راحتی و با نتیجه 4-1 حریفش را از پیش رو برداشت. 


بله ما اعتراض خواهیم کرد چون صحنه کاملا مشخص بود و تری نباید کارت قرمز می گرفت.   

در ادمه کونته به بحث حضور چلسی در بازار نقل و انتقالات پرداخت و اظهار داشت می داند جذب بازیکن در این برهه سخت است چون تیم ها نمی خواهند بازیکنان شان را در نیمه راه فصل از دست بدهند. ولی او باز هم تاکید کرد چلسی اگر "موقعیت مناسبی" کسب کند، به فعالیت در بازار نقل و انتقالات ژانویه خواهد پرداخت. 


در ژانویه معمولا به راحتی نمی توان بازیکنان خوبی را برای ترانسفر پیدا کرد. اما ما اگر موقعیت مناسبی داشته باشیم حتما برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد تا به پیشرفت ما کمک کند. آکه به تیم برمی گردد و کندی و موسوندا هم با ما تمرین می کنند. من باید توانایی همه بازیکنان را ارزیابی کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.   

این روزها صحبت از علاقه کونته به جذب یورنته، مهاجم سوانزی است ولی مربی ایتالیایی جواب مشخصی به سوالات خبرنگاران در این رابطه نداد:


در این برهه از فصل من دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. ما با همین بازیکنان هم تیم اول جدول هستیم و به همین خاطر از تمام بازیکنانم تشکر می کنم. اگر امکان جذب بازیکن جدید نباشد هم مشکلی نیست. ما با همین کادر فعلی به راه مان ادامه می دهیم.   


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد