کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هالک: اسکار پس از شنیدن صحبت‌های من به چین آمد

مهاجم برزیلی شانگهای - هافبک برزیلی شانگهای - نقل و انتقالات - سوپرلیگ چین
مهاجم برزیلی شانگهای از تاثیر صحبت‌های خود در انتقال هم وطنش به این تیم می‌گوید.  
هالک، مهاجم برزیلی و ملی‌پوش شانگهای SIPG  مدعی شد صحبت‌های او تاثیر زیادی در متقاعد کردن اسکار برای انتقال به فوتبال چین داشته است. 

به گزارش goal، هافبک 25 ساله سابق چلسی پس از یک نیم فصل نیمکت‌نشینی محض، سرانجام با انتقالی 60 میلیون یورویی به شانگهای SIPG  پیوست. تیمی که هدایت آن بر عهده ویاش بواش پرتغالی‌ست. اسکار که در اولین بازی‌ خود در پیراهن تیم جدیدش در دیدار دوستانه مقابل البطین موفق به گلزنی شد، طبق قرارداد، هفته‌ای 460 هزار یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

در چنین قابی، هالک ادعا کرد تمجیدهای او از زندگی در چین و بازی در شانگهای، اسکار را به قبول این پیشنهاد متقاعد کرده است:

پیش از نهایی شدن انتقال اسکار، درباره شانگهای SIPG  با او صحبت کردم. به او گفتم شانگهای شهری زیبا و باشگاه نیز شگفت‌انگیز است که در سال‌های آتی بهتر از این هم خواهد شد. به او گفتم جو تیم بسیار دوستانه است و استقبال خوبی از او به عمل خواهد آمد. همان اتفاقی که برای من افتاد و باعث شد احساس خوبی در تیم داشته باشم. اسکار هم پس از شنیدن این صحبت‌ها، آمد.
این در حالی‌ست که خود هالک در تابستان گذشته با رقمی معادل 55.8 میلیون یورو از زنیت به شانگهای SIPG  پیوست. انتقالی که گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال آسیا در آن زمان محسوب می‌شد. با این حال، هالک این احتمال که چنین برچسب‌هایی فشاری اضافه را روی دوش او، اسکار یا هر بازیکن دیگری قرار می‌دهد را رد کرد:

ما به بازی زیر فشارها و انتقادات وسیع عادت کرده‌ایم. اینکه باشگاه برای جذب بازیکنان چقدر هزینه کرده هم اهمیتی ندارد. هر بازیکن جدیدی برای کمک به تیم می‌آید و معتقدم اسکار کمک فراوانی به ما خواهد کرد. کاملا واضح است که سطح تیم ارتقا پیدا کرده است و فکر می کنم سال آینده قهرمان خواهیم شد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد