کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: تعهد کوستا به چلسی ثابت شده است؛ اجازه نمی دهیم که با شایعه سازی ما را از مسیرمان منحرف کنند

دروازه بان تیم ملی بلژیک سعی در برداشتن بخشی از هجمه به راه افتاده بر علیه تیمش دارد.  
تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی چلسی می گوید با وجود هجمه ای که هفته گذشته از سوی رسانه ها علیه دیگو کوستا مهاجم نوک آبی پوشان به راه افتاد، بازیکنان چلسی هرگز به تعهد این مهاجم اسپانیایی به باشگاهش شکی نداشته اند. این مهاجم تنومند پس از دوری از ترکیب تیمش در جریان پیروزی 3-0 هفته گذشته چلسی برابر لسترسیتی، حال بار دیگر مهیای بازگشت به ترکیب تیم در دیدار عصر امروز برابر هال سیتی است.

به گزارش اسکای، باشگاه چلسی غیبت دیگو کوستا در بازی قبل را مصدومیت از ناحیه کمر عنوان کرد و این در حالی است که برخی از منابع خبری از اختلاف بین آنتونیو کونته و دیگو کوستا بر سر دستمزد سالیانه 30 میلیون پوندی این مهاجم که از سوی یک تیم چینی به نام تیاجین کوانجین پیشنهاد شده بود و وی را به ترک استمفوردبریج وسوسه کرده بود، دادند.

با این حال کورتوا نیز مصدومیت را دلیل غیبت کوستا می داند و می گوید که هم تیمی هایش ذره ای به وفاداری این مهاجم شکی نداشته اند.

او این هفته خیلی خوب تمرین کرده است. بدیهی است به راه افتادن شایعه ای که مدعی شده بود او سر ناسازگاری دارد یا هر چیز دیگر، اتفاق خوبی نبود. او مصدوم بود و نمی توانست تمرین کند و در واقع هنگامی که شما 100 درصد آماده نباشید و قادر به بازی کردن نباشید، منطق می گوید که تمرین نکنید. این هفته وی بار دیگر توانست تمرین کند و اتفاقا خوب هم تمرین کرد و از این رو شاید در روز یکشنبه به میدان برود. او بسیار متعهد به نظر می رسد و ما نمی توانیم به دیگو شکی داشته باشیم. شما می توانید این مسئله را در کلیه بازی هایش ببینید.
وی ادامه داد:

هیچکس در این باره شکی نداشت و به همین خاطر وقتی روز قبل از بازی با لستر آن شایعات مطرح شد، بازیکنان تیم جا خوردند ولی این مسئله تاثیری روی کار ما نداشت چرا که ما از حقیقت امر آگاه بودیم. شاید بقیه بخواهند چلسی را از حرکت باز دارند ولی ما چنین اجازه ای بدان ها نخواهیم داد.
در ادامه کورتوا از این گفت که چرا در مورد شرایط پیش آمده با خود کوستا حرف نزده است:

او فقط مصدوم شده بود و پس نیازی نبود که با آن حرف بزنیم. فقط می شد پرسید که: رو به راه هستی؟ می توانی روز شنبه بازی کنی؟ او پاسخ داد: نه و سپس باید وی را به حال خویش تنها می گذاشتیم چون مشخص بود که قادر به بازی کردن نیست. پس از پیروزی (برابر لسترسیتی) به ما دو روز استراحت داده شد و در این زمان وی به تنهایی تمرین کرد و سپس هم به تمرینات تیمی بازگشت پس همه چیز بر وفق مراد است.
در غیاب دیگو کوستا، چلسی با پیروزی قاطعانه برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، شکست 2-0 برابر تاتنهام را که پایان دهنده 13 برد پیاپی شان بود، به دست فراموشی سپرد. کورتوا در همین زمینه و در مورد اهمیت پیروزی برابر روباه های کینگ پاور گفته است:

اگر نتیجه خوبی نمی گرفتیم، می شد که (منتقدان) به کارمان شک کنند. همان گونه که پس از شکست برابر تاتنهام همین آش و همین کاسه بود. آنگاه می توانند داستان هایی را سر هم کنند که به ما ضربه بزنند. آن پیروزی شادمانی بسیاری را برای مان به ارمغان آورد. نشان دادیم که بازی برابر تاتنهام یک بازی دشوار بود که امکان شکست در آن وجود داشت. این گونه فکر می کنم که آن روز هر دو تیم خوب بازی کردند و تاتنهام کمی قوی تر از ما ظاهر شد. ما در بازی برابر لسترسیتی نشان دادیم همان تیمی هستیم که 13 برد پیاپی را کسب کرد. امیدوارم که به همین روند ادامه دهیم.
چلسی تا پیش از بازی های این هفته 7 امتیاز با نزدیک ترین تعقیب کننده خود فاصله داشت و پس از بازی برابر هال سیتی برابر لیورپول و آرسنال قرار خواهد گرفت. با این حال سنگربان پیشین اتلتیکو مادرید می گوید که اکنون برای گذاشتن صف قهرمان کنار نام چلسی زود است.

هرگاه در صدر جدول باشید، چنین حرف و حدیث هایی هست ولی هنوز 17 بازی دیگر باقی است که در آن ها می توان امتیازات بسیاری به دست آورد و از کف داد. البته که در ماه بزرگی قرار داریم و پس از هال، دو بازی بزرگ برابر لیورپول و آرسنال انتظار ما را می کشند. اگر برابر آن دو تیم نتایج خوبی را کسب کنیم، می توانیم اختلاف را با سایر تیم ها بیشتر کنیم. هنوز راه درازی در پیش است. بازی ها بزرگ یکی از این بخش هاست اما بازی خارج از خانه برابر استوک سیتی و برنلی هم دشوار است و امکان از دست دادن امتیاز در آن بازی ها وجود دارد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد