کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هری ردنپ: راز موفقیت لمپارد، سخت کوشی در تمرینات بود

هری ردنپ معتقد است استعداد بی نظیر در کنار تمرینات سخت باعث شده فرانک لمپارد به چنین بازیکنی تبدیل شود.
طرفداری-فرانک لمپارد پس از فح شش جام داخلی، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا با چلسی، رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.   او این تصمیم را در حساب اینستاگرامش با انتشار نامه ای اعلام کرد تا دنیای فوتبال به خاطر خداحافظی یکی دیگر از اسطوره های فوتبال جهان و انگلیس، شوکه شود. هری ردنپ، سرمربی سابق و عموی فرانک لمپارد پس از خداحافظی او از دنیای فوتبال، صحبت هایی انجام داده است.

ردنپ در مصاحبه با BBC Radio، گفته است:

دوران بازیگری فرانکی خارق العاده بوده است، من از وقتی 17 ساله بود او را در حال تمرینات سخت می دیدم و همیشه در تمرینات ازخود گذشتگی را می شد، دید. هر عصر بعد از تمرین، او در تمرینات برای دیگران الگو بود چون همیشه تمرین و تمرین می کرد. اگر نگاهی به گل هایی که به ثمر رسانده بیندازیم می فهمیم او واقعا هافبک فوق العاده ای در فوتبال انگلیس محسوب می شد. 
وی افزود:

دو پا بودن او و گلزنی او با هردوپا، برای یک هافبک ویژگی فوق العاده ای محسوب می شود. او همیشه در تمرینات به دنبال سریعتر کردن حرکات وبهتر کردن بازی اش بود، او هر روز همیشه اینکارها را می کرد. فرانکی از 16 و 17 سالگی تمرینات را شروع کرد و پسر سختکوشی بود. آمار او برای یک هافبک به مانند معجزه است.
مربیگری فرانک لمپارد؟

او بسیار باهوش است و فکر می کنم در مربیگری هم بسیار عالی عمل خواهد کرد، او در دوران بازیگری نیز نشانه های یک مدیریت خوب را نشان داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد