کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: با انتقال کاستا محکم برخورد کردم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که برخورد سفت و سختی با شایعه جدایی دیگو کاستا از چلسی داشت.

در طول نقل و انتقلات زمستانی و پس از جدایی چندین بازیکن از اروپا‌ به مقصد چین از جمله اسکار، شایعه جدایی کاستا تقویت شد. با این حال‌، کونته خیلی سفت و سخت با این موضوع برخورد کرد تا در نهایت، این انتقال منتفی شد.  

او در این رابطه گفت:" من با او خیلی واضح و با صدای بلند صحبت کردم و او هم متوجه شرایط شد. حالا همه چیز خوب است."


کونته سپس به تمجید از کانته پرداخت و گفت:" کانته بازیکن فوق العاده ای است. او کیفیت و کمیت را همزمان به تیم اضافه می‌کند‌. اولین پاس او همیشه عمودی است و باید سعی کند آن را به افقی تبدیل کند. من هم همینطور بودم و به خوبی درک می‌کنم. او بازیکن خوبی است و همیشه به هم تیمی‌هایش‌کمک می‌کند. خرید خیلی خوبی بوده است."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد