کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان: در ابتدای فصل منچستریونایتد مرا می خواست؛ چلسی همانند خانه من است

مورینیو برای انتقال هافبک محبوب خود به تئاتر رویاها ناکام ماند.
ویلیان وینگر سرعتی چلسی در مصاحبه اخیرش فاش کرده است که تابستان گذشته منچستریونایتد جویای شرایطتش شده است؛ با این حال خاطر نشان کرد که از حضور در استمفوردبریج خوشحال است.  
به گزارش تارنمای گل، این بازیکن 28 ساله که عنصری کلیدی در قهرمانی دو سال قبل چلسی با ژوزه مورینیو به شمار می رود، برای چلسی در آن فصل 35 بازی انجام داد اما در فصل جاری و زیر نظر آنتونیو کونته، پس از پدرو رودریگز انتخاب دوم تیمش است. حالا ویلیان از این گفته که در ابتدای فصل، آقای خاص قصد انتقال وی به اولدترافورد را داشته است:

بله، تیم هایی شرایطم را جویا شدند. منچستریونایتد هم بود، چرا که ژوزه مورینیو آنجاست. از باشگاه های دیگری که خواهان من بودند خبری ندارم ولی در اینترنت همواره یک سری چیزها می نویسند. خوشحالم می شنوم که باشگاه هایی کار من را مورد پسند قرار داده اند.
رامیرز هم میهن ویلیان، تابستان گذشته استمفوردبریج را به مقصد لیگ چین ترک کرد ولی یار پیشین شاختار دونتسک به انجام چنین کاری از سوی خویش اطمینان ندارد.

نمی دانم که می روم یا نه. چیزی که می توانم بگویم این است که از بودن در چلسی خوشحالم. در اینجا حس خوبی دارم؛ به نحوی که انگار در خانه ام هستم.
شاید ویلیان به اندازه ادن هازارد و دیگو کوستا مهره محبوب آنتونیو کونته نباشد ولی این ملی پوش برزیلی کماکان از مربی تیمش پشتیبانی می کند.

تیم ما شروع بدی داشت ولی سپس همه چیز رو به راه شد. کونته در حال مربیگری است و به همه بازیکنان کمک می کند. جا دارد از نفرات تیم نیز یادی شود، بازیکنانی که کوشیدند تا فلسفه بازی مربی را درک کنند، ایده هایش را در زمین پیاده کنند و کاری کنند، کارستان.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد