کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیروزی دشوار چلسی در خانه استوک سیتی

چلسی موفق شد در دیداری نزدیک با نتیجه 1-2 استوک را مغلوب کرده و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

 چلسی برای تثبیت اقتدار خود در صدر جدول و استوک نیز برای حفظ امید کسب سهمیه لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.   بازی با برتری نسبی استوک آغاز شد اما آنها نتوانستند در 10 دقیقه ابتدایی خیلی دروازه کورتوا را به خطر اندازند.


 


اما بعد از دقایقی چلسی جریان بازی را در دست گرفت و در دقیقه 13 به گل رسید. آبی های لندن در جناح چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ویلیان موفق شد با یک ضربه فنی و دقیق از زاویه ای تقریبا بسته، به زیبایی گل اول چلسی را به ثمر برساند.


 


 



 



 


 


در ادامه، استوک تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه چلسی ایجاد کرد اما دفاع منسجم مهمان اجازه باز شدن دروازه کورتوا را نداد.


 


در دقیقه 28، اشتباه مدافعان استوک در آفساید گیری، مارکوس آلونسو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه محکم او از درون محوطه با عکس العمل دیدنی گرانت همراه بود.


 


اما دقایقی بعد استوک به گل تساوی رسید. در محوطه جریمه، گری کیهیل مرتکب خطای پنالتی شد و جاناتان والترز موفق شد با به ثمر رساندن آن، بازی را به تساوی بکشاند.


 



 


 


در اواخر نیمه اول، پدرو از سمت چپ نفوذ خوبی به محوطه جریمه داشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا بازی با تساوی 1-1 در 45 دقیقه اول به پایان برسد.


 


با شروع نیمه دوم، چلسی دامنه حملات خود را روی دروازه استوک گسترش داد اما قار به خلق موقعیت خطرناکی نبود.


 


در دقیقه 65، چلسی بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه دیدنی و ایستگاهی آلونسو به دیرک افقی دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد کونته و هواداران چلسی بلند شود.


 


 



 


 


دو دقیقه بعد، ماتیچ شانس خود را از پشت محوطه امتحان کرد اما ضربه زمینی او در اختیار گرانت قرار گرفت. در دقیقه 75، ویلیان موقعیت خوبی را برای پدرو فراهم کرد اما ضربه محکم مهاجم اسپانیایی با عکس العمل سنگربان استوک همراه بود.


 


در ادامه، استوک سیتی نیز چند بار به دروازه چلسی نزدیک شد اما موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم کونته خلق نشد.


 


در در دقیقه 86 چلسی بالاخره به گل رسید. روی ارسال کرنر از سمت راست و بعد از دفع اشتباه مدافعان استوک، توپ در برابر گری کیهیل قرار گرفت و او نیز با ضربه ای محکم از فاصله نزدیک، گل دوم را به ثمر رساند.


 


در دقیقه 92، کاستا موقعیت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او از زاویه بسته با عکس العمل گرانت همراه بود. لحظاتی بعد برتلی از استوک با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با همان نتیجه 1-2 استوک را مغلوب کند.


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد