کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: هنوز راه زیادی تا قهرمانی داریم؛ باید به خودمان ایمان داشته باشیم

آبی ها امروز، بیش از همیشه به قهرمانی امیدوار هستند.

برد 2-1 برابر استوک سیتی، جایگاه چلسی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را بیش از پیش تثبیت کرد اما داوید لوئیز، مدافع برزیلی شیرهای لندن معتقد است که قهرمانی چلسی، هنوز قطعی نشده است. 

 

به گزارش Goal، آنتونیو کونته اذعان کرد که آبی ها باید از 10 بازی پیش روی خود، 21 امتیاز بگیرند تا قهرمانی شان قطعی شود. داوید لوئیز درباره پرهیز از اعتماد به نفس کاذب می گوید:


هنوز راه زیادی تا قهرمانی داریم. هیچکس به راحتی قهرمان لیگ برتر نشده است. بازی با استوک همیشه سخت است. آن ها تیمی قدرتمند و فیزیکی هستند. از آن بازی های مخصوص لیگ برتر بود و خوشحالیم که برنده شدیم. بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم، آرامش مان را حفظ کردیم و فرصت به ثمر رساندن گل دوم را به دست آوردیم. باید به خودمان ایمان داشته باشیم.

هدفم، بهتر شدن است و هر روز برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم. همه می توانند فوتبال مرا ببینند، تیم زیبا بازی می کند و نتایج مناسبی نیز کسب می کنیم. مردم معمولا عادت دارند درباره اشتباهات ما مدافعان صحبت کنند نه درخشش مان. تلاش دارم بهترین فوتبال را به نمایش بگذارم تا به تیمم کمکی کرده باشم. بعضی مواقع باید به دنبال امنیت دروازه باشیم و برای کسب نتیجه مناسب، دفاع کنیم. مهم است که نقشم را در تیم بیابم اما فقط من در چلسی نیستم، دیگو کوستا، ادن هازارد و همه و همه می دانند که باید چه کنند.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد