کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زوما: درباره آینده ام با کونته حرف نزده ام؛ شاید به شکل قرضی به تیم دیگری بروم

مدافع میانی چلسی از احتمال جدایی موقت خود از تیمش گفته است. 

 

کورت زوما مدافع فرانسوی چلسی که در این فصل با پشت سر نهادن مصدومیتی طولانی مدت به میادین بازگشته است، می گوید که شاید به صورت قرضی استمفوردبریج را ترک کند.


به گزارش تارنمای گل، زوما که آینده خود را در لباس چلسی می بیند گفته است:


هدفم تحمیل خود در چلسی است. وقتی که دو سال و نیم پیش به اینجا آمدم‌ برای ادامه دادن به کارم در اینجا انگیزه ای داشتم. من بسیار راضی هستم و هیچ گاه زیادی روی آینده تمرکز نمی کنم. من بیشتر به فکر حال هستم که ترکیب خوبی داریم و همه چیز خوب پیش می رود. ما خواستار انجام کار های بزرگی هستیم.

زوما برای این که در تیم دیدیه دشام در جام جهانی روسیه جای داشته باشد، احتمال انتقال قرضی خود به تیمی دیگر را رد نکرد.


یک انتقال قرضی پیش از جام جهانی؟ چرا که نه؟ در پایان فصل خواهیم دید که چه رخ می دهد ولی فعلا تمرکزم روی چلسی است. من دارای اعتماد به نفس هستم و می دانم که بازی خواهم کرد. هنوز درباره آینده ام با آنتونیو کونته صحبت نکرده ام.

گفتنی است که زوما در سال 2014 از سن اتین به چلسی پیوست و تا کنون 66 بار برای این تیم بازی کرده است.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد