کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش‌بینی اسکای/ چلسی در اولدترافورد کار سختی دارد

پل مرسون پیش از آغاز بازی‌های هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اقدام به پیش‌بینی بازی‌ها کرده است. در زیر توضیحات و پیش‌بینی‌های او را بررسی می‌کنیم.  
وست برومویچ Vs لیورپول

وست بروم برای خودش یک امتیاز هدف مشخص کرده و کارش را هم عالی انجام داده است. نمی‌خواهد زیاد هم فوق‌العاده باشد تا انتظارات برای فصل آینده بالا نرود. نتیجه مقابل ساوتهمپتون ناامیدکننده بود، اما فکر می‌کنم بتوانند از لیورپول امتیاز بگیرند، از تیمی که فکر می‌کند محکوم به برد است. قرمزها در بازی با استوک بازگشت باشکوهی داشتند و مینیوله مهارهای خوبی انجام داد.

پیش‌بینی: وست برومویچ 1 – 1 لیورپول

منچستریونایتد Vs چلسی

بازی بزرگی است. به خاطر بازی رفت، اعتقاد من این است که چلسی در این بازی امتیاز از دست می‌دهد. هواداران از منچستر حمایت می‌کنند و این کار را برای چلسی سخت می‌کند. جدال بین انگولو کانته و پل پوگبا باید دیدنی باشد. این‌ها بازیکنان خیلی متفاوتی هستند. فکر نمی‌کنم منطقی باشد که ‌آن‌ها را مقایسه کنیم. خرید پوگبا برای یونایتد خریدی موفق بوده است. در حال حاضر او جوان است و به خاطر قیمتش شدیدا زیر فشار است. باید فصل بعد او را قضاوت کنید.

پیش‌بینی: منچستریونایتد 1 – 1 چلسی

میدلزبورو Vs آرسنال

نکته جالب درباره بازی این دوشنبه این است که هر دو تیم نیاز به برد دارند. تساوی اهمیتی ندارد و تا دقیقه آخر در این بازی حمله، حمله و حمله خواهیم دید. به نظر بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. من کمی شانس آرسنال را بیشتر می‌‎بینم. بازیکنان این تیم باید برای مربی‍شان کاری کنند. او زیر فشار است، البته میدلزبورو هم در حال غرق شدن است. میدلزبورو به خوبی به لیگ برتر رسید، اما نتوانست از شانسش استفاده‌ای ببرد.

پیش‌بینی: میدلزبورو 1 – 3 آرسنال

ساوتهمپتون Vs منچسترسیتی

ساوتهمپتون در بازی با وست بروم برد خوبی داشت، خیلی تیم‌ها بودند که به هاوتورنز رفتند و کار برایشان سخت بود. اما منچسترسیتی نباید هیچ امتیازی از دست بدهد. چون یونایتد در تعقیبشان است و هر بازی برایشان مانند یک فینال است. با توجه به سنش و این که در لیگی جدید بازی می‌کند، لروی زانه مرا به وجد آورده است. او بازیکنی فوق‌العاده است. او به همراه آگوئرو و استرلینگ می‌توانند توپ را به خوبی در زمین و در کناره‌ها پخش کنند و حریف را آزار دهند.

پیش‌بینی: ساوتهمپتون 1 – 2 منچسترسیتی

 منبع:آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد