کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای گاتزتا دلو اسپورت: پیشنهاد دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی اینتر به سیمئونه و کونته

اینتری‌ها با مالکان جدید به هیچ عنوان نمی خواهند فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند.  
باشگاه اینتر برای حضور هر چه قدرتمندتر در فصل آینده و برگرداندن تیم به سطح اول فوتبال اروپا، پیشنهاد قراردادی 5 ساله با دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی به دیگو سیمئونه و آنتونیو کونته ارائه کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، علاقه اینتر به این دو مربی بنام فوتبال دنیا بر همه روشن است. مدت ها پیش بود که اخباری مبنی بر تماس این باشگاه با کونته و حتی توافق طرفین منتشر شد. از طرف دیگر، سیمئونه هم که نتایج فوق العاده‌ای در اتلتیکو مادرید کسب کرده، بارها از تمایلش برای به دست گرفتن هدایت تیم سابقش گفته است. اینکه حضورش روی نیمکت نراتزوری تنها مسئله زمان است و دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.

حالا اما گزارش می‌رسد گروه سونینگ (مالک باشگاه اینتر) هدفشان را روی بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا قرار داده‌اند و قصد دارند برای رسیدن به این هدف، تا جایی که ممکن است، هزینه کنند. گفته می‌شود این باشگاه برای متقاعد کردن سیمئونه، پیشنهاد دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی ارائه کرده است. همین پیشنهاد دقیقا به آنتونیو کونته نیز در صورت پاسخ منفی چولو، به آنتونیو کونته ارائه خواهد شد. حقوقی که اینتر در کل تاریخش تنها به یک مربی داده است. ژوزه مورینیو.

تمام این شایعات در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌های اسپانیایی از قطعی بودن ماندن سیمئونه در اتلتیکو مادرید حداقل برای فصل بعد می‌گویند. از طرف دیگر، کونته که فصل درخشانی را در چلسی سپری می‌کند، اولویتش را ماندن در لندن اعلام کرده است. باید دید سرانجام چه کسی روی نیمکت اینتر در فصل آتی خواهد نشست.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد