کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: زمانش رسیده که تاتنهام دیگر دست کم گرفته نشود؛ جان تری بازیکن مهمی است

سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل تاتنهام حاضر و در خصوص شرایط بازی به صحبت پرداخت.  
آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در نشست مطبوعاتی حاضر شد و درباره مسائل مختلف تیمش پیش از دیدار فرداشب در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به صحبت پرداخت. کونته در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت:

برهه ای از زمان را که با بدشانسی مواجه هستیم پشت سر می گذاریم. سه شنبه کیهیل با تب وارد زمین تمرینی شد و پزشک تیم ترجیح داد که او به بیمارستان برود و وضعیتش بررسی شود، مشکلش جدی نیست و شرایطش رو به بهبودی است.اگر قرار است که در مورد بازی کردن او در بازی فردا بپرسید، پاسخم بله است.  

کونته درباره سوال برخی خبرنگاران، درباره اینکه ممکن است جان تری به جای کیهیل به میدان رود، گفت:

فصل جاری ما سعی کردیم که در هر پست، گزینه های جایگزینی داشته باشیم. به نظرم زمانی که ما با سه دفاع میانی بازی می کنیم، مرکز دفاع بهترین پست برای تری خواهد بود. جایی که اکنون داوید لوئیز بازی می کند. سعی می کنم بهترین تصمیم را درباره ترکیب تیم برای بازی فردا بگیرم.خداحافظی تری؟ من بارها گفته ام و تکرار می کنم که جان تری برای فصل اول حضور من تأثیر مهمی داشت و در خارج و داخل زمین کمک زیادی به من کرده است، او یک قهرمان واقعی است. امّا مشکل این جاست که جان به دنبال این است که بازی کند و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم، من هم فوتبالیست بوده ام و مقطعی وجود دارد که جسم و ذهن شما می گوید که توانش را برای ادامه کار دارید، جان هم چنین احساسی دارد. 

 

 

کونته در خصوص دیدار فردا مقابل تاتنهام و تأثیر آن بر روی رقابت دو تیم در لیگ برتر انگلیس و این که پوچتینو معتقد است آن ها مقابل چلسی شانس کمتری دارند گفت:

تاتنهام دیگر تیمی نیست که دست کم گرفته شود. آن ها تیم قدرتمندی در فوتبال انگلیس هستند، این سومین فصل است که آن ها در کنار هم کار می کنند و به نظرم زمانش رسیده که لقب توسری خور بودن آن ها برداشته شود. تاتنهام تیم خوبی بوده است و خواهد بود، آن ها برای دومین فصل پیاپی برای رسیدن به قهرمانی می جنگند. آن ها فصل قبل جام را از دست دادند و این فصل هم در تلاش هستند. تاتنهام در آینده قطعاً تمام بازی ها را برای رسیدن به قهرمانی خواهد جنگید. آن ها بازیکنان بزرگی در اختیار دارند و در سومین سال فعالیتشان مشغول ساخت تیمی منسجم هستند. 

تاتنهام و چلسی امشب در نیمه نهایی جام حذفی انگلستان ساعت 20:45 در ورزشگاه ویمبلی به مصاف هم خواهند رفت.  

سایت طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد