کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: من در تیم جنگجویان زیادی دارم؛ این مهم ترین هفته ما در طول فصل بود

کونته در خصوص بازی های اخیر چلسی صحبت کرده است.  
چلسی پس از شکست برابر منچستر یونایتد یک هفته سخت و فشرده را سپری کرده است. آنها ابتدا با تاتنهام در نیمه نهایی جام حذفی رو به رو شدند سپس برابر ساوتهمپتون قرار گرفتند و امشب نیز در دیداری سخت در بیرون از خانه برابر اورتون به میدان خواهند رفت. هفته سختی که کونته معتقد است مهمترین هفته چلسی در طول فصل تا کنون بوده است.

کونته در این خصوص به وب سایت رسمی چلسی گفت:

همیشه فکر می کردم که این هفته برای ما بسیار سخت و مهم خواهد بود. چون ما باید به فینال جام حذفی می رسیدیم و سعی می کردیم تا اختلاف 4 امتیازی با تاتنهام را حفظ کنیم. پس از شکست برابر منچستر شرایط آسان نبود زیرا اختلاف ما با تاتنهام به 4 امتیاز رسیده بود و باید بلافاصله هم با این تیم در جام حذفی بازی می کردیم و با استراحتی کم به مصاف ساوتهمپتون می رفتیم.
کونته ادامه داد:

فکر می کنم این آزمونی خوبی برای ما در خصوص مسائل روحی و روانی بود. بازیکنان نیز پاسخ خوبی به این شرایط دادند. حال باید کاملا آماده باشیم برای بازی با اورتون و این هفته مهم را به خوبی پایان دهیم. در این مقطع از فصل همه بازی ها سخت و مهم هستند و بازیکنان باید شخصیت خود را به نمایش بگذارند. من در تیم جنگجویان زیادی دارم. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد