کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: نسبت به دوره اول حضورم در چلسی بازیکن بالغ تری شده ام

مدافع با تجربه آبی پوشان لندنی، باور دارد که پیشرفت محسوسی نسبت به گذشته داشته است.داوید لوئیز مدافع میانی برزیلی چلسی معتقد است که نسبت به نخستین دوره حضورش در این تیم، به بلوغ بیشتری رسیده است.  
به گزارش اسکای، لوئیزکه در سال 2014 چلسی را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، در ابتدای فصل جاری بار دیگر به جمع آبی پوشان لندنی ملحق شد. وی در پاسخ به این که آیا نسبت به آن زمان به بلوغ بیشتری به عنوان یک فوتبالیست دست یافته، گفت:

باید این گونه باشد و البته از نظر شخصیتی هم این مسئله مطرح است. فکر می کنم تجربه چه به عنوان یک فوتبالیست و چه به عنوان یک بازیکن شما را پخته تر می کند. اگر می خواهید یاد بگیرید و هر روز پذیرای مسائل تازه شوید، باید به بلوغ برسید. حالا می توانم بازی خوانی بیشتری را انجام دهم، درکم از این بازی بالا رفته و در بازی های بزرگ دیگر به اندازه قبل فشار را حساس نمی کنم. خیلی فرق کرده ام. معتقدم برای پیشرفت کردن، باید به این باور برسید که نسبت به قبل بازیکن بهتری هستید. من با 8،7،6 مربی کار کرده ام که موجب پیشرفت من شده اند و کشورها و لیگ های مختلفی حضور داشته ام.
وی در پاسخ به تغییر لیگ برتر نسبت به چند سال پیش اضافه کرد:

به نظرم حساسیت همان قدری است که بوده، زیرا همیشه شش، هفت تیم برای قهرمانی می جنگند. من تفاوت چندانی را نمی بینم. خلاقیت در اینجا همچنان بالاست و این اگر بهترین لیگ دنیا نباشد، یکی از بهترین هاست و قهرمان شدن در آن دشوار است.
وی هچنین فاش کرد که تجربه کار با چینش 3-4-3 را داشته و همین عامل به موفقیت او در فصل جاری و قرارگیری اش در تیم منتخب PFA نقش داشته است.

خیلی وقت ها پیش، وقتی که جوان بودم با این چینش کارم را شروع کردم و حالا باز به این چینش بازگشته ام. در این چینش باید از نظر تاکتیکی تلاش زیادی را به خرج دهید و البته کونته در راه بازی خوانی، پندهای خوب بسیاری به من داده است. در پست من، باید همه بازیکنان را پوشش داد؛ از هافبک ها و مدافان گرفته تا وینگرها. اینجا تاکتیک محور است و من کار کردن با کونته را دوست دارم. او روی جزییات ریزبین می شود. وی کمک بسیاری به من کار کرده و کار کردن با وی عالی است.
لوئیز در پایان در مورد فشار کاری خود، و نحوه کنار آمدن با آن افزود:

به نظرم باید از این شرایط لذت برد؛ باید بدانیم که زندگی مان بزرگ است و بیدار شدن در هر روزی نشاط آور است زیرا مشخص نیست که صبح بعد هم از خواب برخیزید و برای همین باید از زندگی نهایت لذت ببرید. البته که باید مراقب بود و حواس مان باید به کار باشد، ولی در عین حال باید از آن لذت برد. زیر فشار بودن خوب است زیرا این یعنی ما در حال انجام کار بزرگی هستیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد