کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: تاتنهام ثبات بیشتری نسبت به چلسی دارد

پوچتینو سومین فصل حضورش روی نیمکت تاتنهام را تجربه می کند.آنتونیو کونته، سرمربی باشگاه چلسی معتقد است که تاتنهام به دلیل اینکه سرمربی اش سه فصل روی نیمکت این تیم می نشیند، نسبت به او و تیمش برتری بیشتری دارد.  
به نقل از FFT، کونته که اولین فصل حضورش در چلسی را تجربه می کند، در این خصوص بیان کرد:

باید در این مورد صادقانه بگویم؛ تاتنهام در مقایسه با چلسی قطعا یک مزیت بیشتر دارد. پوچتینو مربی بسیار خوبی است و او در آن جا سومین سال حضورش را تجربه می کند. بنابراین ثبات آن ها خیلی بهتر از ما بوده است. تاتنهام فصل گذشته برای قهرمانی می جنگید و ما فصل را در رتبه دهم به پایان رساندیم. شما فعالیت ما و آن ها را در نقل و انتقالات تابستان مشاهده کردید. بنابراین فکر می کنم تاتنهام و پروژه اش نسبت به ما برتری دارد. این اولین فصل حضورم در چلسی بود و بازیکنان بسیار و چیزهای زیادی در این مدت یافتم.
وی ادامه داد:

پوچتینو به مدت سه فصل در تاتنهام بوده و بازیکنان زیادی را تغییر داده که البته این کار را به خوبی انجام داده است. در این فصل اگر روش فعلی ما جواب نمی داد، تاتنهام به راحتی قهرمان لیگ می شد. فصل فوق العاده چلسی باعث شد تا آن ها نیز برای قهرمانی تمام تلاش شان را بکنند. تکرار می کنم اگر می خواهید آن ها را با ما مقایسه کنید باید بگویم که موقعیت تاتنهام برای من بسیار خاص است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد