کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

با رای اتحادیه نویسندگان فوتبال انگلیس، کانته به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد

وی بالاتر از ادن هازارد این جایزه را کسب کرد. انگولو کانته، هافبک باشگاه چلسی با رای اتحادیه نویسندگان فوتبالی انگلستان به عنوان برترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلستان انتخاب شد.   

به نقل از ESPN، نویسندگان بریتانیا آرای خود را در خصوص بهترین بازیکنان این فصل صادر کردند. انگولو کانته و ادن هازارد از چلسی به تنهایی 65 درصد آرا را به خود اختصاص دادند و در نهایت این کانته بود که بالاتر از هازارد به عنوان برترین بازیکن فصل شناخته شد.


پس از این دو بازیکن، دله آلی از تاتنهام نیز در رتبه سوم این رای گیری قرار گرفت که نشان دهنده فصل خوب هافبک جوان انگلیسی است.


کانته که فصل گذشته یکی از مهرهای تاثیر گذار در قهرمانی لسترسیتی بود، در این فصل نقش کلیدی در ترکیب تیم آنتونیو کونته ایفا کرده و نزدیک به دومین قهرمانی اش در لیگ برتر است.


هافبک سیه چرده در خصوص این رای اظهار داشت:


بردن این جایزه افتخار بزرگی است. با وجود اینکه بازیکنان خیلی خوبی در چلسی و کل لیگ برتر وجود دارند، من این جایزه را کسب کردم که یک لحظه بسیار فوق العاده در دوران حرفه ای من است.

پاتریک بارکلی، رئیس اتحادیه نویسندگان نیز در خصوص این انتخاب تصریح کرد:


فکر نمی کنم کسی شایسته تر از انگولو برای این جایزه در این فصل باشد. او با لسترسیتی قهرمان شد و مهمترین مسئله از دیدگاه ما این بود که در تیم جدید نیز فرم خود را حفظ و نقش کلیدی در موفقیت های چلسی ایفا کرد. با توجه به رقابت برای این جایزه با ادن هازارد و دیگر بازیکنان بزرگ لیگ برتر، این یک دستاورد بزرگ برای او خواهد بود.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد