کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: امیدوارم بعد از قهرمانی، منتقدان خجالت بکشند

مهاجم اسپانیایی آبی های لندن، از انتقاد ها به ستوه آمده است.دیگو کوستا، مهاجم اول باشگاه چلسی در این فصل از انتقاد های بی جا عصبانی است و باور دارد قهرمانی شان در لیگ جزیره، ثابت خواهد کرد همه آن ها اشتباه می کردند.    

 کوستا از اینکه او را به عنوان بازیکن پرحاشیه معرفی می کنند ناراحت است و شاید در تابستان با انتقالی بزرگ به چین برود.


او در مصاحبه با DIRECTVSports، گفته است:


خیلی خوشحالم. اینجا همه می خواهند به من ضربه بزنند و این را می دانم. شاید این رفتار مردم لندن و رسانه ها به این دلیل است که همیشه چیزخاصی را می خواهند. می گویند من تیم را ترک می کنم اما گلزنی می کنم و در بالای جدول هستیم. می توانیم قهرمان شویم. دو بار قهرمانی با چلسی در سه سال چیز کمی نیست. امیدوارم این اتفاق بیفتد و منتقدان خجالت بکشند. همه زیاد حرف می زنند ،من خونسردم و منتظرم تا فصل تمام شود و بعد از آن خواهیم دید چه می شود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد