کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: برای رسیدن به این لحظه سخت تلاش کردیم؛ از بازیکنانم تشکر می کنم

شاگردان کونته می توانند فردا جشن قهرمانی زودهنگام بگیرند.  
دو تیم وست برومویچ و چلسی در هفته سی و ششم مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت، جدالی که برای شاگردان کونته می تواند، حکم قهرمانی زودهنگام را داشته باشد. 

سرمربی ایتالیایی چلسی در نشست مطبوعاتی حاضر شد و درباره شرایط تیمش برای دیدار فردا به صحبت پرداخت:

این لحظه برای ما بسیار مهّم است، ما اکنون در آستانه رسیدن به هدفی فوق العاده هستیم، امّا نباید فراموش کنیم که هنوز سه امتیاز دیگر از این سه بازی باقیمانده نیاز داریم. فردا اولین فرصت ما برای رسیدن به قهرمانی خواهد بود، می دانیم که وست برومویچ تیم سرسختی است، آن ها بسیار تیم قدرتمندی هستند، تیمی فیزیکی، با سرمربی بسیار خوب. مطمئناً جو استادیوم بسیار پرشور خواهد بود. از این لحظه باید لذت ببریم. برای رسیدن به این لحظه، خیلی خیلی سخت کار کردیم. می خواهم تکرار کنم و بگویم که فصل خوبی را پشت سرگذاشته ایم و می خواهیم آن را به فصلی فوق العاده تبدیل کنیم. تنها یک راه برای این کار وجود دارد و آن هم کسب سه امتیاز و فتح لیگ برتر انگلیس است.  
سرمربی چلسی افزود:

بازیکنانم کاملاً متمرکز هستند و در فرم آمادگی بسیار خوبی قرار دارند و در تمرینات هم رویکرد بسیار خوبی داشته اند. اول از هرچیزی باید بگویم که فصل راحتی نبود، مشکلات زیادی داشتیم و خیلی از مشکلات را حل کردیم. وقتی که در لیگ برتر انگلیس در رده دهم قرار می گیرید، فقط یک مشکل ندارید، بلکه مشکلات زیاد است. مشکل فقط یک نفر نیست، این مشکل و اشتباهات باید بر دوش همه باشد. فصل را فقط با هدف حل مشکلات آغاز کردیم و همه بازیکنان، باشگاه، و تمام مجموعه تلاش کردیم که راه حلی مناسب پیدا کنیم. جا دارد از بازیکنانم و کادر باشگاه بابت این تلاش سخت و تغییر این شرایط تشکر کنم. 
سرمربی ایتالیایی چلسی افزود:

به این خاطر از بازیکنانم تشکر می کنم  چراکه به هیچ عنوان تطبیق پیدا کردن با یک متد و روش جدید ساده نیست، آن ها خیلی سخت تلاش کردند که کاملاً نسبت به فصل گذشته تغییر کنند. بزرگترین دستاورد من این‌جا، این بود که بازیکنانم توانستند به من این فرصت را بدهند که از نظر فیزیکی، تاکتیکی، آنالیز ویدیویی و تمام برنامه هایی که زیر نظر من متفاوت با فصل قبل بود، وفق پیدا کنند. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد