کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: وقتی مسی و رونالدو بازنشسته شوند شاید نیمار و دیبالا توپ طلا ببرند؛ بردن توپ طلا در فکرم هست

هازارد می گوید نگران بردن یا نبردن توپ طلا نیست و به علاوه شاید پس از کنار رفتن مسی و کریستیانو ستارگان دیگری جز او فاتح این عنوان با ارزش شوند. 

 

ادن هازارد به همراه چلسی  امشب در دیداری بسیار حساس برابر وست برومویچ آلبیون به میدان می رود و به دنبال قطعی کردن دومین قهرمانی خود با آبی ها در سه سال اخیر خواهد بود.


به گزارش Sky Sports، هازارد درست مثل دو سال پیش یکی از بهترین های آبی های لندن در این فصل بوده است. اگر کریسیتانو رونالدو یا لیونل مسی برنده توپ طلای 2017 شوند برای دهمین سال پیاپی خواهد بود که این دو برنده این جایزه شده اند. هازارد صحبت با اسکای درباره شانس ها و انگیزه هایش برای فتح توپ طلا گفت:


در فکرم هست. اگر نبرم هم مشکلی نیست. در تلاشم تا حرفه ای خوب برای خود بسازم، بهترین حرفه ای که می توانم اما معتقدم برخی بازیکنان دیگر نیز شایسته فتح این عنوان هستند. وقتی مسی و رونالدو بازنشسته شوند شاید یکی دو بازیکن دیگر مثل نیمار، پائولو دیبالا یا آنتوان گریزمان آن را به دست آورند؛ کسی چه می داند؟ خواهیم دید. چیزی نیست که خیلی خود را به آن مشغول کنم. می توانم برنده آن شوم؟ اگر سال بعد با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شوم و با بلژیک جام جهانی را فتح کنم چرا که نه؟! برای ده سال برندگان توپ طلا در اسپانیا بازی کرده اند اما این یک امر اتوماتیک نیست. اگر بازیکنی در انگلیس بهتر باشد او آن را می برد.

وی درباره بازی برابر وست برومویچ گفت:


می خواهیم روز جمعه جشن بگیریم و بعد به استمفورد بریج برگردیم و با هواداران جشنی برپا کنیم. تنها باید پیروزی بازی شویم. می دانیم اگر برنده شویم قهرمان خواهیم شد و فشار رویمان هست اما تقریباً به آخر خط رسیده ایم. من همان احساس دو سال پیش را دارم. هدف همیشه فتح عناوین است.  همیشه حس خوبی دارد. با تیم دو سال گذشته این یک نکته مشترک داریم و آن کسب پیروزی است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد