کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماکله له: کانته هنوز می تواند به بازیکن بهتری تبدیل شود

کانته هفته گذشته جایزه بهترین بازیکن انگلستان از دید نویسندگان ورزشی را دریافت کرد.  
کلود ماکله له، هافبک سابق باشگاه های چلسی و رئال مادرید به تمجید از انگولو کانته پرداخت.

به نقل از FFT، ماکله له که پیش از این نقش مشابهی مانند کانته در چلسی ایفا می کرد، معتقد است که او همچنان به روند رو به رشدش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

او در این خصوص بیان کرد:

مردم در مورد موقعیت و جایگاه ماکله له صحبت می کنند اما من سنم بالا رفته و وقت آن فرا رسیده که این جایگاه به کانته تعلق پیدا کند زیرا او شایسته این است. هر زمان بازی او را می بینم، میل، اراده و تمرکز زیادی در فوتبالش دیده که این مسئله باعث می شود در هر بازی بهتر از مسابقه قبل شود.
وی ادامه داد:

انگولو قلب تپنده لسترسیتی بود و آن قدر انرژی او بالا بوده که شما باید گاهی اوقات جلوی او را بگیرید! در چلسی او هوش را به فوتبالش اضافه کرد، توانست موقعیت هم تیمی هایش در زمین را بهتر درک کرده و در یک سیستم پیچیده تر بازی کند که مبنای آن دویدن و تکل نیست ولی وظیفه او این چنین است. شاید برخی بازیکنان مانند من و انگولو ستاره نباشند ولی باید خوشحال باشند که باعث شادی هواداران می شوند.
هافبک فرانسوی تصریح کرد:

فصل آینده انگولو حتی می تواند به بازیکن بهتری تبدیل شود زیرا چالش بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش روی او است. او همچنین جزو نسل جوان فوق العاده کشور فرانسه بوده که امیدوارم رشد او را در تیم ملی نیز ببینم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد