کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زوما: به ومبلی می رویم تا دوگانه را فتح کنیم؛ فصل گذشته را فراموش کرده ایم

مدافع 22 ساله می گوید آبی ها آماده دیدار فینال هستند و با اطمینان به خود برابر آرسنال قرار خواهند گرفت.  
کورت زوما در آستانه فینال جام حذفی انگلیس به آرسنال هشدار داده است که چلسی تنها برای پیروزی و کسب دو گانه پا به ومبلی خواهد گذاشت.

به گزارش Evening Standard، آبی پوشان لندنی به عنوان قهرمان انگلیس در دیدار نهایی جام حذفی برابر توپچی ها به میدان خواهند رفت و مدافع فرانسوی این تیم هم تاکید دارد که آنها تنها برای قهرمانی بازی خواهند کرد. زوما در صحبت با پادکست چلسی درباره قهرمانی در لیگ گفت:

احساس خوبی دارد. فصل خوبی داشتیم، قهرمانی لیگ شدیم و حالا در فینال جام حذفی هستیم. به ومبلی می رویم تا قهرمان دوگانه شویم. اینکه یک فصل پس از دهم شدن، فصلی موفق داشته باشیم معنای خیلی زیادی دارد. می خواستیم واکنش نشان دهیم. لیگ را بردیم و از این بابت بسیار خوشحالیم. یک بازی سخت دیگر پیش رو داریم و فتح دو گانه برای ما بسیار خوب خواهد بود. فصل گذشته را دیگر فراموش کرده ایم.
وی درباره وضعیت خودش در چلسی و ترکیب سه نفره  تیم گفت:

در آخرین دیداری که به میدان رفتم در سمت راست بازی کردم. احساس خوبی دارم. کار های تاکتیکی بسیاری انجام می دهیم، ویدئو های زیادی تماشا می کنیم و همه می دانند باید چه بکنند. به خود اطمینان داریم. تیمی قوی هستیم؛ البته آرسنال هم تیمی قوی است. هنوز فینال را نبرده ایم و هنوز آن را بازی نکرده ایم. متمرکز هستیم. می دانیم که دشوار خواهد بود. می دانیم که تنها یک بازی و یک فینال است و سخت خواهد بود؛ مخصوصاً در ومبلی. جمعیت بزرگی، ورزشگاه را پر خواهند کرد و این بازی یک دربی لندن هم هست. باید ببینیم چه می شود. آماده پیروزی هستیم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد