کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: اگر آرسنال قهرمان جام حذفی شود مدال قهرمانی‌ام را می بخشم

آرسن ونگر فاش کرد که او همیشه مدال‌های قهرمانی‌اش را می بخشد و برنامه دارد اگر امشب (شنبه) آرسنال، چلسی را شکست دهد دوباره این کار را انجام دهد.  
 سرمربی آرسنال، آرسن ونگر می گوید اگر امشب (شنبه) آرسنال قهرمان جام حذفی شود او مدال قهرمانی‌اش را می بخشد؛ با این که این پیروزی می تواند او را  به موفق‌ترین مربی این مسابقات تبدیل کند.

به گزارش فورفورتو آرسنال شنبه شب در ورزشگاه ومبلی مقابل چلسی قرار می گیرد و نگاهی به فتح این جام برای سومین بار در طی چهار سال گذشته و هفتمین بار برای مربی خود دارد. در حال حاضر ونگر با مربی سابق استون ویلا، جورج رمزی از لحاظ تعداد قهرمانی در این جام برابری می کند اما پیروزی در بازی امشب می تواند  او را به تنهایی رکورددار تعداد قهرمانی در جام حذفی کند.

با این حال، چلسی به امید بردن اولین دوگانه خود پس از سال 2012 است. اما اگر آرسنال امشب بتواند چلسی را متوقف کند، ونگر هیچ یادبودی از این بازی برای خود نگه نمی دارد:

من در خانه هیچ مدالی از هیچ مسابقه ای ندارم. شما به خانه‌ من می آیید و متعجب می شوید. هیچ جامی نیست، مدالی نیست، هیچ چیزی نیست.  من همیشه آن ها را می بخشم. همیشه شخصی در باشگاه هست که مدال نگرفته است، ممکن است یکی از کارکنان باشد، خوب من مدالم را به او می دهم. همیشه می توانید کسی را پیدا کنید که مدالتان را به او بدهید.  من کسی نیستم که به عقب نگاه کنم. همیشه رو به جلو هستم. در خانه من شما حتی نمی توانید حدس بزنید که من یک مربی فوتبال هستم. من از فوتبال جدا نیستم. من کاملا درون دنیای فوتبال هستم. من بازی‌ هایی را که شب برگزار می شود را می بینم ولی به عقب نگاه نمی کنم که چه چیزی برده‌ایم، چه کارهایی انجام داده‌ایم و چه چیزهایی از دست داده‌ایم.  من خاطراتی با انسان ها و تجربه‌هایشان دارم.  این ها احساسی‌تر و دوست داشتنی‌تر است.
آرسنال با فشار روانی بیشتری به این بازی می آید چنان که برای اولین بار در طی 20 سال گذشته موفق به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نشده است. آرسنال باید با بحران خط دفاعی خود به مصاف چلسی برود: لورن کوشیلنی محروم است، گابریل مصدوم است و در مورد حضور شکودران موستافی تردید فراوان وجود دارد. به نظر می رسد مرته ساکر برای اولین بار ، امسال یک بازی را شروع خواهد کرد.

با این حال آنتونیو کونته فکر می کند شانس آرسنال بیشتر است و این موضوع لبخندی به صورت ونگر در کنفرانس پیش از بازی آورد. ونگر گفت:

چلسی فکر می کند ما برنده می شویم؟ آن ها می توانند به هرچیزی که می خواهند فکر کنند. اگر موضوع بردن ما را در زمین نیز نشان دهند خیلی بهتر هم می شود.  البته که فکر می کنم ما برنده می شویم اما احتمالا افراد بی طرف فکر می کنند که چلسی شانس بیشتری دارد.
ونگر در روزهای آخر قرارداد خود در آرسنال قرار دارد و هنوز اعلام نکرده است که قرارداد خود را تمدید می کند یا خیر. این می تواند به این معنی باشد که بازی امشب مقابل چلسی می تواند بازی آخر او برای آرسنال باشد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد