کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: حفظ کونته می تواند بهترین خرید چلسی باشد

لمپارد یکی از طرفداران پر و پا قرص نخستین فصل حضور دون آنتونیو در لیگ برتر است.  
به عقیده فرانک لمپارد کاپیتان پیشین چلسی، بهترین خرید آبی پوشان لندنی می تواند تمدید قرارداد با سرمربی موفق شان یعنی آنتونیو کونته باشد.

به گزارش FFT، گزارش ها حاکی از این هستند که چلسی در نظر دارد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر با دون آنتونیو، مدت حضور وی در غرب لندن را به فراتر از سال 2019 تمدید کند. با وجود مد نظر داشتن ستاره هایی همچون الکس ساندرو، تیمو باکایوکو و روملو لوکاکو، لمپارد بهترین خرید چلسی را نگه داشتن سرمربی فعلی تیم می داند.

آنتونیو (کونته) می تواند بهترین خرید آن ها باشد. از دید من او ستاره فصل گذشته چلسی بود. او تیم را از رده یازدهم به یک قهرمانی راحت در لیگ برتر رساند و نمی توان از این مسئله به سادگی گذشت. به عقیده من او خریدی عالی برای آن هاست. شما از بهترین بازیکن فصل حرف می زنید؛ من هم برای بازیکنان ارزش بسیاری قائلم ولی بابت تغییر شگرفی که در جایگاه تیم نسبت به فصل پیش پدید آمد، به نظرم باید برای کونته هم ارزش قائل شوید. تغییر چینش تیم را دیدید و همین گونه دیدید که تیم چگونه به خوبی در آن جا افتاد. به عقیده من او خریدی بزرگ برای آن هاست. شکی در این مورد ندارم و مطمئنم که او در تیم می ماند و سران تیم بازیکنانی را که مناسب سبک بازی او باشد به خدمت خواهند گرفت.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد