کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

غیررسمی؛ نمانیا ماتیچ به منچستریونایتد پیوست

هافبک صرب می تواند فوتبالش را در منچستریونایتد دنبال کند. 

 

نمانیا ماتیچ می تواند دوباره با ژوزه مورینیو کار کند. هافبک صرب چلسی که چند هفته دیگر ۲۹ ساله می شود، پس از ۴ فصل حضور در استمفوردبریج، رنگ پیراهنش را تغییر خواهد داد.


به گزارش گاردین، قابل انتظار بود که با خرید احتمالی تیمو باکایوکو، نمانیا ماتیچ از چلسی جدا شود. آبی های لندن انتقال باکایوکوی ۲۲ ساله را با مبلغ ۴۰ میلیون یورو قطعی کرده اند و حالا گاردین گزارش می دهد که با منچستریونایتد بر سر فروش ماتیچ با قیمت ۴۰ میلیون پوند یا ۴۵ میلیون یورو به توافق رسیده اند. شیاطین سرخ امیدوار هستند که طی چند روز آینده این انتقال را قطعی کند.


با موافقت چلسی به فروش ماتیچ، مشخص نیست که آیا منچستر یونایتد همچنان وضعیت فابینیو را دنبال خواهد کرد یا نه اما طبق آخرین اخبار، آنها پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی برای ستاره جوان برزیلی به موناکو فرستاده اند. مورینیو، ماتیچ را در سن ۲۵ سالگی، در ازای مبلغ ۲۱ میلیون پوند از بنفیکا خریده بود. ستاره صرب در اولدترافورد هفته ای ۱۵۵ هزار پوند یا سالانه ۸.۵ میلیون پوند، حقوق خواهد گرفت. مرگ پدر مورینیو، احتمالا روند انتقال را کمی کند کرده اما سرمربی پرتغالی، به ماتیچ به عنوان جانشینی برای مایکل کریک نگاه می کند.


طرفدرای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد