کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تردید کوستا برای شرکت در تمرینات چلسی؛ مهاجم آبی ها در فصل جدید چه کسی خواهد بود؟

به نظر می رسد که مهاجم پر حاشیه آبی های لندن به تمرینات پیش فصل باشگاه چلسی بر نمی گردد و از هم تیمی هایش خداحافظی کرده است. 

 

در حالی که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در حال حاضر با بحران کمبود مهاجم روبروست، به نظر می رسد که دیگو کوستا شروع به خداحافظی از هم تیمی هایش در چلسی کرده است.


به گزارش تلگراف، اقدام منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن لوکاکو، چلسی را در موقعیت سختی قرار داده و این باشگاه لندنی اکنون در حال بررسی شرایط است تا به این موضوع پی ببرد که می تواند در آخرین لحظات پیشنهادش را برای به خدمت گیری مهاجم بلژیکی سابقش ارائه دهد یا خیر. آبی های لندن از رقابت بر سر به خدمت گیری لوکاکو کنار نکشیده اند و همچنین باشگاه اورتون نیز اظهار داشته که هنوز برای این انتقال با منچستریونایتد به طور کامل به توافق نرسیده است. این مهاجم در گذشته خواهان بازگشت به استمفورد بریج بود و این موضوع هنوز هم می تواند عاملی باشد که چلسی از آن به نفع خودش بهره ببرد.


در صورت پذیرش شکست در جذب لوکاکو توسط چلسی، آن ها مجبور به تجدید علاقه شان به موراتا خواهند شد. آن ها در تابستان گذشته برای به خدمت گرفتن این مهاجم تلاش کردند. الکسیس سانچز نیز می تواند گزینه دیگر چلسی باشد ولی توپچی ها اصرار دارند که مهاجم شان را به رقیبی از لیگ برتر نخواهند فروخت.


آنتونیو کونته، سرمربی باشگاه چلسی، در روز یکشنبه هفته آینده فعالیتش را از سر می گیرد و گفته می شود که حتی قبل از ارائه پیشنهاد 75 میلیون پوندی منچستریونایتد برای لوکاکو، نسبت به وضعیت مهاجمین تیمش نگران بوده است. تصمیم این سرمربی مبنی بر این که با یک پیام کوتاه به اطلاع کوستا برساند که وی در برنامه هایش برای فصل بعد جایی ندارد، به طور فزاینده ای غیر قابل درک به نظر رسیده و برنامه های چلسی در نقل و انتقالات را به هم ریخته است.


در حالی که اتلتیکو مادرید برای ارائه پیشنهادش برای به خدمت گرفتن مهاجم سابقش آماده می شود، کوستا با چند تن از هم تیمی هایش تماس گرفته تا به آن ها بگوید که انتظار بازگشت به باشگاه سابقش را دارد و نمی داند که در تمرینات پیش فصل چلسی حضور خواهد داشت یا خیر. باشگاه چلسی تنها در صورتی که با اتلتیکو مادرید برای انتقال کوستا به توافق رسیده باشد یا در آستانه توافق با این تیم باشد، عدم حضور ستاره 28 ساله اش را در تمرینات پیش فصل خواهد پذیرفت.


در حالی که چند هفته پیش این موضوع قابل تصور نبود، آبی پوشان لندن ممکن است در صورت پیوستن لوکاکو به منچستریونایتد، مجبور شوند همه گزینه ها اعم از حفظ دیگو کوستا را بررسی کنند.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد