کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ شمارش معکوس برای انفجار بمب منچستریونایتد!

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مرور می کنیم.   
به مرور مهم ترین اخبار  و شایعات نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در تاریخ 16 ژوئن 2017 پرداخته ایم.

پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به گیشه مطبوعات خارجی امروز بیاندازید.

اخبار رسمی
  • روکه مسا به سوانزی پیوست.
  • ژان کوین آگوستین قراردادی 5 ساله با لایپزیش امضا کرد
  • ایکر کاسیاس قراردادش را برای یک فصل دیگر با پورتو تمدید کرد.
  • جاناتان دی گوژمان به آینتراخت فرانکفورت پیوست.
  • استیون پینار ستاره سابق اورتون به آژاکس کیپ تاون پیوست.
  •  جوزپه روسی از سلتاویگو جدا شد.
  •  آنته بودیمیر به کروتونه پیوست.
  • فرناندو تورس قراردادش با اتلتیکو مادرید را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

فرناندو تورس

  •  اینتر، نیکولو زانیولو و ینس اودگارد را به خدمت گرفت.
  • آنجلو پالومبو، اسطوره سمپدوریا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
اخبار انگلیس

منچستریونایتد

مارک هیوز، سرمربی فعلی استوک سیتی و بازیکن سابق دو تیم منچستریونایتد و اورتون، درباره روملو لوکاکو می گوید: «مطمئنم لوکاکو در منچستریونایتد موفق می شود».

سران باشگاه منچستریونایتد تایید کرده اند که با باشگاه اورتون برای جذب روملو لوکاکو با قیمت 75 میلیون پوند به توافق رسیده اند. این جدیدترین خبری است که درباره ماجرای انتقال غیر منتظره لوکاکوی 24 ساله به یونایتد منتشر شده و دقایقی قبل از سوی BBC مخابره شد.

کریگ نوروود- عکاس رسمی باشگاه منچستریونایتد- که در سال های گذشته انتقال بازیکنان به این تیم را زودتر از موعد قانونی آن اعلام می کند، پیوستن روملو لوکاکو به این باشگاه را تایید کرد و به مهاجم بلژیکی اورتون خوشامد گفت.

در حالی که ظهر پنج شنبه تمامی رسانه های معتبر جهان از توافق 75 میلیون پوندی منچستریونایتد با اورتون برای انتقال روملو لوکاکو به اولدترافورد خبر دادند، باشگاه اورتون دقایقی قبل به منابع اسکای اسپورتس اعلام کرد که با هیچ قراردادی برای فروش لوکاکو به منچستریونایتد موافقت نکرده است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی اسکای اسپورت، پس از اینکه صبح امروز سومین پیشنهاد منچستریونایتد برای آلوارو موراتا به ارزش 75 میلیون یورو از سوی رئال مادرید رد شد، این باشگاه بی درنگ تغییر موضع داد و اد وودوارد - مدیر ارشد باشگاه - بلافاصله با اورتون برای جذب روملو لوکاکو با قیمت 75 میلیون پوند به توافق رسید.

به گزارش اسکای و BBC،  باشگاه اورتون با پیشنهاد 75 میلیون پوندی منچستریونایتد برای جذب روملو لوکاکوموافقت کرده است.

عدنان یانوزای وینگر بلژیکی باشگاه منچستریونایتد که هنوز از آینده خود خبر ندارد، با پشت سر گذاشتن تعطیلات خود به شهر منچستر بازگشت.

عدنان یانوزای

به گزارش دیلی میل، پس از عدم موفقیت در جذب اریک دایر و نمانیا ماتیچ، منچستریونایتد اکنون شرایط یولیان وایگل، هافبک بروسیا دورتموند، را زیر نظر دارد.

به گزارش گاردین، منچستریونایتد با پیشنهادی 75 میلیون یورویی برای خرید موراتا اقدام کرده است.

آرسنال

وائو سانتوس، مدیر برنامه جورجینیو در گفتگو با Radio Crc گفت: «آرسنال؟ آنها با من تماسی نگرفته اند. جورجینیو در ناپل خوشحال است. مطمئنا بعضی از تیم ها به او علاقه مند هستند».

چارلی نیکولاس، کارشناس فوتبال و ستاره سابق آرسنال، معتقد است که الکسیس سانچز نمی تواند انتظار دریافت دستمزد های سنگینی مانند رونالدو و یا مسی را در این باشگاه داشته باشد و احتمال جدایی ناگهانی مهاجم تیم ملی شیلی از جمع توپچی ها برای پیوستن به منچستر سیتی به شدت زیاد است.

آنتوان گریزمان برای دوست خود، الکساندر لاکازت آرزوی موفقیت در آرسنال کرد: «خیلی برایت خوشحال هستم، دوست عزیرم. گل های زیادی بزن!»

سایر تیم ها

به گزارش اسکای اسپورتس، ماتیاس یورگنسن، کاپیتان تیم کوپنهاگن که تا به حال 7 بازی ملی برای دانمارک انجام داده، در آستانه پیوستن به هادرزفیلد انگلیس قرار دارد

به گزارش تلگراف، دو تیم برایتون و ساندرلند در تلاش هستند تا رابرت اسنودگراس وینگر اسکاتلندی و ملی پوش وست هم را از چنگ این تیم بیرون بیاورند.

اروتون

به گزارش دیلی میل، روملو لوکاکو بهترین گلزن تاریخ باشگاه اورتون در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد؛ ولی جانشین او در گودیسون پارک که خواهد بود؟ منابع انگلیسی از اولیویه ژیرو یاد می کنند.

به گزارش beIN SPORTS Türkiye، برخی از سران منچسترسیتی امروز به استانبول آمده بودند تا برای خرید وینگر ترک، چنگیز اوندر با باشگاه باشاک شهیر، مذاکره کنند.

اخبار ایتالیا

میلان

آندره آ کونتی وارد شهر میلان شد.

آندره آ کونتی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، پیر امریک اوبامیانگ که مشتریان چینی و ولخرجی دارد، تنها تا 15 جولای فرصت دارد چون پنجره نقل و انتقالات در این کشور در این روز بسته خواهد شد. حال میلان هم می خواهد تا آخرین لحظهصبر کند.

ماسیمیلیانو میرابلی اذعان می کند که میلان نمی تواند بیشتر از این منتظر جانلوییجی دوناروما بماند و به او 48 ساعت فرصت تصمیم گیری می دهد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در حالی که خانواده جیجیو دوناروما بر سر تمدید قرارداد با دو بند فسخ ۱۰۰ و ۵۰ میلیون یورویی در صورت صعود و عدم صعود با میلان به توافق رسیده اند، مینو رایولا هنوز نگذاشته موکلش قرارداد را امضا کند.

اینتر

 تمام توافق ها برای انتقال میلان اشکرینیار، مدافع سمپدوریا به اینتر انجام شده و تنها امضای قرارداد باقی مانده است. پیرو آسیلیو، مدیر اینتر در گفتگو با کالچو مرکاتو گفت: «انتقال میلان اشکرینیار امروز به صورت رسمی اعلام خواهد شد».

به گزارش UOL برزیل، احتمال جدایی گابریل باربوسا، مهاجم برزیلی اینتر از این تیم بالا رفته و نراتزوری قصد دارد مهاجمی جدید به خدمت گیرد؛ احتمالا این فرد، لوان برزیلی باشد.

سایر تیم ها

به گزارش آلفردو پدولا از اسپورت ایتالیا، مامادو کولیبالی، هافبک 18 ساله پسکارا به پیوستن به اینتر نزدیک بوداما به نظر می رسد سر از اودینزه در آورده است

به گزارش  گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه جنوا می خواهد جانلوکا لاپادولا، مهاجم ایتالیایی روسونری را به خدمت بگیرد اما رقمی که می خواهند بپردازند، با درخواست میلان فاصله دارد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، تورینو در اندیشه بازگرداندن چرچی است.

به گزارش اسکای ایتالیا، سمپدوریا رقیب اینتر در راه جذب لوان، مهاجم گرمیو، لوان است.

آندره آ آنیلی درباره آینده یوونتوس گفت: «یوونتوسِ من تازه شروع شده است. شش اسکودتوی پیاپی، فقط نقطه شروع تیم من بود».

اخبار اسپانیا

بارسلونا

باشگاه گوانگژو اورگرانده چین به شکل رسمی اعلام کرد که پیشنهاد ۲۲ میلیون پوندی بارسلونا را برای خرید پائولینیورد کرده است.

 به گزارش mundodeportivo، از بارسلونا خبر می‌رسد این باشگاه به تازگی پیشنهادی 35 میلیون یورویی از یک باشگاه که نامش مشخص نیست برای سرجی روبرتو دریافت و البته آن را با قاطعیت رد کرده است.

 آردا توران می خواهد زیر نظر ارنستو والورده برای جایگاه خود در ترکیب بارسلونا بجنگد و برنامه ای برای ترک نیو کمپ ندارد. این را ایجنت او اذعان می کند.

آیوزه پرز، مهاجم تیم نیوکاسل، طی تابستان گذشته در رادار بارسلونا قرار داشت. این را خود او نیز تایید می کند.

بارسلونا-پاری سن ژرمن

ادامه روند تمدید بازیکنان کلیدی در بارسلونا

رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید دقایقی قبل اعلام کرد که فردا از ساعت 13 به وقت محلی در سانتیاگو برنابئو مراسم معارفه خسوس وایخو، مدافع اسپانیایی و ملی‌پوش جوانش را برگزار خواهد کرد.

به گزارش mundodeportivo،  باشگاه رئال مادرید ظاهرا به جذب یری مینا، مدافع کلمبیایی و ملی‌پوش پالمیراس که طبق توافقی دو جانبه ژانویه 2018 راهی بارسلونا خواهد شد، علاقمند بوده و شرایط جذب او را از خود بازیکن و پالمیراس پرسیده است.

به گزارش Marca، رئال مادرید هنوز از تعقیب وضعیت کیلیان ام باپه دست نکشیده است و چهارشنبه (دیروز) آنها مجددا با وی تماس برقرار کرده اند

آلوارو آربلوا اذعان می کند که کریستیانو رونالدو بدون شک در رئال مادرید خواهد ماند.

به گزارش mundodeportivo،  رئال مادرید برای تقویت تیم دوم خود علاقمند است تا برای جذب خوزه آئورلیو سوارز، دروازه‌بان 21 ساله و اسپانیایی سابق تیم دوم بارسلونا اقدام کند. بازیکنی که به تازگی از بارسا جدا شده است.

سایر تیم ها

به گزارش as، تیم خواهر منچسترسیتی، خیرونا به دنبال خرید قرضی یکی از بازیکنان جوان این تیم است. خیرونایی ها برای خرید براهیم دیاز تلاش می کنند.

به گزارش مت لاو، چلسی و اتلتیکو مادرید هنوز توافقی بر سر کوستا ندارند؛ تیم اسپانیایی باید مبلغ مورد نظر راپرداخت کند.

به گزارش as، از گوشه و کنار اروپا گمانه‌زنی‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه انتقال دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی چلسی به اتلتیکو مادرید تا ساعاتی دیگر نهایی خواهد شد و کوستا احتمالا تا ژانویه در لیگ چین بازی خواهد کرد!

اخبار آلمان

بایرن مونیخ

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد، در خصوص وضعیت کوستا گفت: «هنوز نمی دانیم که کوستا چه کاری انجام خواهد داد و نمی دانیم که آیا در تیم می ماند یا خیر».

به گزارش رسانه شیلیایی ال مرکوریو، بایرن مونیخ قصد دارد تا قرارداد ویدال جنگنده را تا سال 2021 تمدید کند و همچنین دستمزد او را افزایش دهد.

اخبار سایر کشورها

به گزارش mundodeportivo،  آپریبی، رئیس باشگاه رئال سوسیداد در مراسم معارفه دیگو یورنته فاش کرد که یوری برچیچ، مدافع چپ 27 ساله و اسپانیایی این تیم به پاریس رفته تا با پاری سن ژرمن قرارداد ببندد.

کنستانتین سارساریا، مدیر ورزشی زنیت در گفتگو با Sports.ru گفت: «ما به مدل علاقه مند بودیم اما حالا این راه بسته است. در مورد موریو باید بگویم که او بازیکنی است که مانچینی به خوبی می شناسد و ما به او علاقه مند هستیم».

سران پاری سن ژرمن به مدیربرنامه حاتم بن عرفا گفته اند که وی، می تواند پاری سن ژرمن را ترک کند. این را مدیربرنامه حاتم می گوید.

سالواتوره سیریگو پس از 6 سال حضور در پاری سن ژرمن، هفته گذشته به عنوان بازیکن آزاد به تورینو پیوست. وی در گفتگو با L’Equipe گفت: « پاری سن ژرمن به من بی احترامی کرد؛ آنها مثل یک بچه با من رفتار کردند».

وی در ادامه گفت: «اگر وراتی می‌خواهد برود، پاری سن ژرمن باید به خواست او احترام بگذارد».

به گزارش نشریه بیلد آلمان، هشت روز مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در فوتبال چین (14 جولای)، باشگاه تیانجین چین اقدامات رسمی برای جذب اوبامیانگ را آغاز می کند.

ایجنت په په درباره انتقال این بازیکن گفت: «ایجنت په په: اینتر، پاری سن ژرمن و یوونتوس همگی خواهان موکلم بودند».

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد