کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین خبرها از انتقال لوکاکو به منچستریونایتد: او در لس آنجلس تست پزشکی را پشت سر می گذارد

شیاطین سرخ به جذب دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ خود پس از پل پوگبا، نزدیک شده اند.  
خبرهای تازه ای از ماجرای انتقال روملو لوکاکو به منچستریونایتد به گوش می رسد؛ به نظر تدارکات لازم برای نهایی کردن این قرارداد فراهم شده است.

به گزارش گاردین، با وجود پافشاری چلسی برای متقاعد کردن لوکاکو جهت انتقال به لندن، ظاهرا منچستریونایتد با متقبل شدن رقمی در حدود 75 میلیون پوند، در آستانه به خدمت گیری بهترین گلزن تاریخ اورتون در رقابت های لیگ برتر قرار دارد. شیاطین سرخ روز یکشنبه در راستای تور پیش فصل خود در آمریکا، راهی لس آنجلس خواهند شد؛ درست همان جایی که لوکاکو در حال گذراندن تعطیلات خود است و بنابر انتظار، آزمایش های پزشکی خود را در همان جا پشت سر خواهد گذاشت.

از آن سو اورتون هنوز چشم به غرب لندن دوخته و منتظر یک پیشنهاد لحظه آخری از سوی چلسی است. آنتونیو کونته با خط زدن بر نام دیگو کوستا، حساب ویژه ای روی بازگشت لوکاکو به استمفوردبریج باز کرده و اگر چنین معامله ای سر نگیرد، ناامیدی بزرگی برای او به شمار خواهد رفت. وی مایل است تا روز دوشنبه که تمرینات پیش فصل تیمش آغاز می شود، مهاجم جدیدش را در اختیار داشته باشد. شواهد و قراین حکایت از این دارند که ناکامی چلسی در راه جذب لوکاکو، آن ها را به سوی آلوارو موراتا و آندره آ بلوتی سوق خواهد داد. 

گفتنی است که شیاطین سرخ در فصل 17-2016 لیگ برتر انگلیس تنها 54 بار موفق به گلزنی شدند تا ضمن در اختیار داشتن ضعیف ترین آمار در بین هفت تیم بالانشین لیگ برتر، از نیاز مبرم خود به افزایش شمار گل هایشان با خبر شوند. در پایان قابل ذکر است که نمانیا ماتیچ همچنان در فهرست خرید ژوزه مورینیو قرار دارد ولی انتقال لوکاکو به تئاتر رویاها، می تواند مانع نهایی شدن چنین انتقالی شود. چلسی کماکان منتظر است تا ابتدا به شکل رسمی تیمو باکایوکو را به خدمت بگیرد و سپس فکری به حال هافبک صربستانی خود بکند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد