کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

باز هم رایولا؛ عامل اصلی چرخش لوکاکو از چلسی به سمت منچستریونایتد!

باز هم رد پای حضور مینو رایولا در انتقال بزرگ دیگری دیده می شود.  
مینو رایولا در پرونده مهم دیگری نیز، مرد اول میدان است.

به نقل از Telegraph، در حالی که پیش از این منابع بسیاری از توافق 75 میلیون پوندی منچستریونایتد و اورتون جهت انتقال روملو لوکاکو، مهاجم اهل بلژیک تافی ها به جمع شیاطین سرخ خبر داده بودند، باز هم به نظر می آید مرد اول این انتقال؛ مینو رایولاست!

به ادعای مت لاو، مینو رایولا عامل اصلی ربودن انتقال لوکاکو از چلسی توسط منچستریونایتد بوده است و این سوپرایجنت مشهور، باز هم کار غیر عادی و عجیب دیگری را انجام داده است. در حالی که سران باشگاه چلسی مدت هاست روملو لوکاکو را زیر نظر دارند و همگان از حضور آلوارو موراتا در منچستریونایتد می گفتند، به یکباره شرایط تغییر کرد و به نظر می رسد با واسطه مینو رایولا، مهاجم اورتون راهی منچستر شود. این در حالی است که به ادعای گاردین، بازیکن شب گذشته در تست های پزشکی منچستریونایتد در لس آنجلس نیز شرکت کرده است.

رابطه ژوزه مورینیو با رایولا جهت ربودن هدف چلسی را می توان یکی از دلایل حضور لوکاکو در اولدترافورد عنوان کرد. رایولا پیش از این، سه موکل دیگر خود را به منچسترِ مورینیو آورده بود. زلاتان ابراهیموویچ، هنریک مخیتاریان و در نهایت پل پوگبا (گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال) در تابستان 2016 به منچستریونایتد پیوستند. پرونده ای که واکنش فیفا را به همراه داشت و بسیاری از منابع از کمیسیون 41 میلیون پوندی رایولا خبر داده بودند. اکنون به نظر می رسد روملو لوکاکو، چهارمین موکل رایولا در منچستر است.

البته که چلسی همچنان به دنبال بازگرداندن نظر لوکاکو است اما به نظر می رسد او تصمیمش را گرفته و خواهان حضور در منچستر است. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد