کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنتونیو کونته: تکرار قهرمانی در انگلستان سخت است؛ آرسن ونگر یکی از بهترین مربیان جهان است


سرمربی ایتالیایی چلسی از دشواری تکرار موفقیت در انگلستان می‌گوید.
 آنتونیو کونته پیش از دیدار حساس کامیونیتی شیلد، در مورد فصل پیش رو و سرمربی آرسنال، آرسن ونگر صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته در اشاره به موفقیت‌های فصل گذشته، گفت:
پس از فصل، مهم این است که ما جایگاه‌مان را متوجه شویم و نقاط ضعف را بپوشانیم. در این شرایط اولویت شما باید پیشرفت و قوی‌تر شدن تیم باشد. من فکر می‌کنم، قطعاً، یکی از نکات مثبت فصل گذشته چینش بازیکنان و سیستم بازی ما بود.
چراکه ما مسیر درست در حمله و دفاع را پیدا کردیم و این موضوع برای فصل ما بسیار مهم بود. ما باید به کار کردن با بازیکنان‌مان در شرایط خاص ادامه دهیم. در هر دو خط دفاع و حمله، باید مسیرهای جدیدی پیدا کنیم. پس از فصلی که گذشت، فکر می‌کنم حالا زمان مناسبی باشد که همه‌چیز را بررسی کنیم تا بتوانیم پیشرفت تاکتیکی و بدنی داشته باشیم.

کونته در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به شانس مجدد چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر، افزود:

کار کردن به عنوان سرمربی یک تیم بزرگ در انگلستان بسیار خوب است. اما این موضوع مسئولیت‌های زیادی را هم به همراه می‌آورد. می‌دانید وقتی وارد انگلستان می‌شوید، باید با تیم‌های بزرگ بازی کنید. با بازیکنان بزرگ در برابر مربیان بزرگ. این لیگ من را بهتر از گذشته کرده است، در این مورد مطئمنم. در انگلستان، شما قهرمان می‌شوید و باید تیم را برای فصل آینده آماده کنید تا با تمام توان بازی کنید. آن‌ها فصل نقل و انتقالات بزرگی دارند و همواره سعی می‌کنند پیشرفت کنند تا موفقیت‌ شوند، بنابراین تکرار قهرمانی بسیار سخت است.

کونته در بخش آخر صحبت‌های خود، با اشاره به آرسن ونگر، گفت که از تمدید قرارداد او با آرسنال، تعجب نکرده است.

آرسنال این فصل یک رقیب جدی برای ما است. ونگر زمان زیادی برای ساختن تیم و ترکیبش داشته است و من فکر می‌کنم او انتخاب مناسبی برای آرسنال است. از این‌که او در باشگاه مانده است تعجب نمی‌کنم، چراکه او یکی از بهترین مربیان جهان در یکی از بهترین تیم‌ها است.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد