کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موراتا: پس از تنها پانزده دقیقه بازی و یک پنالتی از دست رفته می خواهند مرا بکشند!

مهاجم اسپانیایی انتظار سختی های بسیاری دارد.  
باشگاه فوتبال چلسی کار خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس را فردا با دیدار برابر برنلی آغاز می کند. آلوارو موراتا در آستانه آغاز یک فصل پر فشار به صحبت درباره وضعیت خود در انگلیس پرداخته است.

به گزارش FourFourTwo، ستاره 24 ساله تیم ملی اسپانیا که با قراردادی هنگفت رئال مادرید را ترک کرد و به چلسی تیم پیوست، در مدت زمان کوتاه حضورش در لندن وضعیت خوبی را سپری نکرده است. او پس از یک پیش فصل ناامیدکننده در آمریکا در اولین بازی رسمی فصل جدید چلسی در دیدار سوپرکاپ انگلیس برابر آرسنال حضوری کوتاه داشت و با از دست دادن یک پنالتی موجبات شکست آبی ها را فراهم کرد. موراتا در پی این نمایش خود با انتقادات بسیاری رو به رو شد. وی در این باره می گوید:

انتقادات کمی غیرمنصفانه بوده اند اما من شخصیت لازم برای حفظ آرامش را دارم. تنها دو بازی پیش فصل، پانزده دقیقه بازی رسمی و یک پنالتی از دست رفته داشته ام و می خواهند من را بکشند پس می دانم چه چیزی در انتظارم است. این هزینه ای است که باید برای چنین انتقال بزرگی پرداخت. این مسئله به من انگیزه می دهد و باعث می شود هر روز سخت تر کار کنم. در این مدت سر حال نبودم و نمی توانستم خوب تمرین کنم. حالا باید با یک تیم جدید و یک سرمربی ایتالیایی که خیلی تاکتیکی است، وفق پیدا کنم. مشتاق بازی کردن هستم.
 

وی درباره کار با آنتونیو کونته می گوید:

 باید او را خوب بفهمم. او خلاف آنچه سرمربیان سابقم از من درخواست می کردند، می خواهد. باید در پست های مختلف و سیستم های مختلف بازی کنم. فکر نمی کنم نیاز به وفق پیدا کردن به لیگ برتر داشته باشم اما به سرمربی جدیدم چرا. می دانستم که مرا می خواهد و چند باری با او صحبت کرده بودم. احساس می کردم به او مدیون هستم چون او مرا به یوونتوس برد و بعد مجبور به ترک تورین شد.
 وی درباره این انتقال اضافه می کند:

فکر می کنم باید رئال مادرید را ترک می کردم. وضعیت سختی بود. تیمی را ترک می کردم که خانه ام بود و در همه جام ها قهرمان می شدیم. یک تصمیم شخصی بود. به جاه طلبی های ورزشی ام برمی گشت. اگر به خاطر هم تیمی هایم بود، در مادرید می ماندم. مادرید را ترک کردم چون می خواستم در فوتبال موفق شوم و کار های بزرگی انجام دهم. برای این کار در بهترین باشگاه هستم.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد