کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: من مقصر این اوضاع نیستم / اتلتیکو مادرید قادر به پرداخت مبلغ درخواستی چلسی نیست

مهاجم رانده شده و یاغی آبی های لندن، به دنبال ترک این تیم است.  
دیگو کوستا اذعان می کند که آماده ترک استمفورد بریج است و می خواهد به اتلتیکو مادرید بپیوندد؛ اما در این راه، موانعی هستند.

به گزارش ESPN، کوستای 28 ساله، ادعا دارد که نمی تواند منتظر اتلتیکو مادرید بماند اما مطمئن است که روخی بلانکوس برای خرید او، تلاش خواهد کرد.

نشان داده ام که اتلتیکو مادرید را دوست دارم و می خواهم برای آن ها بازی کنم. اما اگر اتلتیکو مادرید و چلسی به توافق نرسند و اتلتیکو، تلاش زیادی نکند، نمی توانم منتظر بازی برای باشگاهی بمانم که نمی خواهد برای خرید من، تلاشی بهتر بکند. می دانم که این تلاش بزرگ از سوی اتلتیکو مادرید، انجام می شود. اما اگر چلسی بر سر مبلغ درخواستی اش باقی بماند، این انتقال، ممکن نخواهد بود.
تنها می دانم پیشنهادی که اتلتیکو به چلسی داده، مبلغی بالاتر از آنچه است که با آبی ها من را با آن خریده اند (32 میلیون پوند در سال 2014). پس اینطور می توانم هم از لحاظ ورزشی هم از لحاظ مالی، به آن ها سود رسانده باشم. نمی دانم چلسی چقدر برای فروش من می خواهد اما مدیربرنامه ام گفت که مبلغ درخواستی آن ها آنقدر بالا است که اتلتیکو مادرید حتی نمی تواند، نزدیک آن شود.
وقتی فهمیدیم که کونته مرا نمی خواهد، ایجنتم به مادرید رفت تا ببیند اتلتیکو مادرید می خواهد مرا بازگرداند یا خیر. البته که این امر، برای احترام و محبتی است که آن ها نثار من کردند. اما آن ها نمی توانند قیمت بالایی برای خرید یک بازیکن، پرداخت کنند. اتلتیکو، تیمی است که هر سال، پیشرفت می کند، آن ها تیم بزرگی هستند اما نمی توانند قیمتی غیرعادی برای خرید بازیکن، خرج کنند.
چلسی من را به چندین تیم، پیشنهاد داد اما من با آن ها رک بودم. به آن ها گفتم که اگر در برنامه های سرمربی، جایی ندارم، می خواهم مقصدم را خودم انتخاب کنم. نمی خواهم آن ها فقط برای دریافت پول بیشتر، مقصد مرا مشخص کنند. وقتی به چلسی آمدم، آن ها مبلغ بسیار کمتری را نسبت به پیشنهاد اتلتیکو مادرید، پرداخت کردند. به نظرم آن ها باید کارهایی که برای آن ها انجام داده ام را نیز در نظر بگیرند. این مشکل من نیست که در برنامه های سرمربی، جایی ندارم. اگر دست خودم بود، در باشگاه می ماندم. یک ماه گذشته است؛ تعطیلات خوب هستند اما این داستان دارد خسته کننده می شود.
من این شرایط را ایجاد نکردم اما حالا که به اینجا رسیده ایم، چلسی باید به دو موضوع فکر کند. البته که آن ها می خواهند از لحاظ ورزشی، سودی به دست آورده باشند: همان چیزی که به آن ها در زمین دادم. اما چلسی، سود اقتصادی هم می خواهد. بعد از سه سال، آن ها مبلغی بالاتر از آنچه در ابتدا پرداخت کرده بودند را دریافت می کنند.
مدیربرنامه دارم و هیچکدام از اولتیماتوم های چلسی [مبنی بر بازگشت به تمرینات] به دست من نرسیده است. اعضای باشگاه در اوایل تابستان با من تماس گرفتند و گفتند که می خواهند تعطیلاتی اضافه به من بدهند تا برخوردی با سرمربی نداشته باشم. فکر می کردم که منظور آن ها بازگشت به تمرینات و پیوستن به تیم است اما آن ها می گویند که قرار است با تیم رزرو، تمرین کنم. به نظرم این کار، بی احترامی است. ما قهرمان لیگ شده ایم و من هم کاری نکرده ام که لایق این رفتار باشم.
من و کونته هرگز نمی توانیم رابطه مان را مانند گذشته کنیم و نمی دانم که نبرد برای کسب جایگاه واقعی مان، عادلانه است یا خیر. اگر به گذشته باز گردیم، دوست دارم همه چیز را پاک و سالم ببینم. دوست دارم این اتفاق بیافتد. اگر به گذشته برگردم، فکر نمی کنم این شرایط، عادلانه باشد. نبردی عادلانه برای کسب جایگاه در تیم، جریان ندارد.  

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد